Hei alle sammen..

Tretopp

Flørter med forumet
Håper jo selvfølgelig å komme inn hit[:D] Mener selv el var søndag den 18 juli.. har hatt murringer i underlivet siden da. men det jeg lurer på,som jeg håper noen kan svare på..( har lett etter svar på internett,men ikke funnet noenting) lukker livmorstappen seg med engang el dagen er over?? Håper noen kan svare meg[:)] og gratulere til alle som er blitt gravide, og lykke til med testingen,alle som har ikm like om hjørnet[:D]

Heia:) Håper du kommer inn hit og det blir spennende med testinga fremover[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Tretopp

Håper jo selvfølgelig å komme inn hit[:D] Mener selv el var søndag den 18 juli.. har hatt murringer i underlivet siden da. men det jeg lurer på,som jeg håper noen kan svare på..( har lett etter svar på internett,men ikke funnet noenting) lukker livmorstappen seg med engang el dagen er over?? Håper noen kan svare meg[:)] og gratulere til alle som er blitt gravide, og lykke til med testingen,alle som har ikm like om hjørnet[:D]

Mmm.. kan ikke svare på spørsmålet ditt, men håper du kommer inn her [:D] lykke til [;)]

Takk! ja,håper også at jeg kommer inn her.. bare dagene kunne gått LITT fortere[:D]

hehe.. ja dagene mot testing går jo suuuuuuuuuupersakte.. , men håper det går fort(ere) for deg da.. hehe ;)

ja,reiser på ferie på søndag,og blir borte ei uke,og ta IKKE testene med meg[:D] skal holde meg til jeg kommer hjem! forhåpentligvis går dagene fort når man reiser bort og har noe annet å tenke på[:D] men kjenner murringer i underlivet, og har en liten feeling at testen blir å slå ut positivt om ei uke..[:)] hihi...

Oi.. la testene bli igjen hjemme??? hehe.trur ikke jeg hadde klart det gitt, men så spennende da.. komme hjem og teeeeeeeste ;)

Masse lykke til

Ojojojo, ja dette kan jo bli noen spennende dager fremover for deg[;)].
Kan desverre ikke svare på spm ditt, men ønsker deg masse lykke til[:D][:D]

ja,skal i allefall prøve å la testene ligge hjemme! fremdeles murringer i underlivet,litt stikkinger i puppene[:D] Takk for lykkeønskninger[:)]

Tappen lukker seg dagen etter el her ja[:)]

Back
Topp