Hei alle sammen

Love4two

Forumet er livet
Jeg har ikke vært så mye her inne, men leser litt nå og da for å se hvordan det går med dere. Formen har vært bra til de siste dagene. Har influensa smerter og i dag var middag for første gang ikke noe godt.
Jeg vil ønske alle sammen lykke til og håper det vil ordne seg til slutt for alle. Sender dere litt babystøv som det er bare å forsyne seg av.

Klem Hege

Jeg har forsynt meg grådig av støvet!

JEG VIL BLI GRAVID!!!

Ønsker deg god bedring Hege!!

Håper formen din blir bedre snart!

Kose deg med magen!

M

Fint du forsynte deg [;)] Føler meg sikkelig blæ så får håpe det går over snart. [:)][:)]

Skal du teste deg snart? Det blir spennende å høre hvordan det går. Lykke til monicabebe

Jeg skal ikke teste mer før det har gått en stund tror jeg!

Er jo på dag 40, og venter enda på mensen. Men har faktsik litt vondt i puppene nå. Blir glad enten det er mesntegn eller gravitegn! Blir jo helt gal av å gå i dette vakuumet og ikke få noe i det hele tatt!

Skal gi beskjed når det skjer noe spennende!

Håper virkelig du blir i bedre form fort altså, Hege...høres ikke godt ut! Få mannen til å kjøpe noen sladreblader, og sleng de på sofaen med et teppe og en T-kopp mens du leser sladder!

God bedring!

Jeg stjeler litt støv jeg oxo....*fanger støvet*[:D]

Hei Hege
Godt å høre fra deg igjen. Kjedelig at formen ikke er bra da. For håpe den blir bedre snart. Har fått babystøv av deg før, men tar gjerne imot litt til. [:D] Alt for å prøve å komme etter på den "positive" siden snart. (Bare en uke igjen til ikm her nå da, men den kommer nok til å gå tregt.)

God bedring! Stikk innom oss snart igjen da. Koslelig å høre hvordan det går med deg!

Stor klem[:)]

Koselig at dere tar til dere babystøvet [:)] Var meningen det.
I dag har formen vært god, helt utrolig form i forhold til hvordan den var i går. Har spist middag også. Hadde energi på jobb og var bare litt kvalm nå og da. Det kan godt komme av at vi var masse ute i barnehagen i dag og da blir det masse frisk luft [:D] Vært på tur i skogen, så det var deilig. Fikk nok ladet batteriene i helgen, har ikke sovet noe etter jobb. Kjenner nå at kjeven når navelen for hver gang jeg gjesper, så det blir nok tidlig kveld. Utrolig at det går an å blir så trøtt. Skal prøve å ikke glemme dere helt. Jeg har ikke orket å skive så mye på forumet i det siste. Har bare søkt råd og svart lite på andres innlegg. Kanskje det snur snart, når energien er større. Dere får alle ha lykke til med målmodig venting og så nervepirrende testing. Håper mitt bidrag med babystøv hjelper dere videre.
Klem fra Hege

Back
Topp