hei alle sammen.

t.t.h.

Elsker forumet
klarte ikke og holde meg borte så veldig lenge[&o][&o]må innrømme en ting,hadde egentlig tenkt og ikke si noe men jeg klarer ikke og holdde det for meg selv[&o][&o]er på dag 3 med sprøytene i dag[;)][;)][;)]regner med det blir utak neste uke,skal på ul onsdag[;)][;)]hvordan går det med dere snupper??[;)][;)]nsker alle som har fått positiv test lykke til med svangerskapet og gratulere så mye med positiv test[;)][;)]ellers til dere andre koselige jenter masse masse lykke til med ruging,samtaler,behandling[;)][;)]stor stor klem fra meg

Heia..

så gøy at du er i gang igjen.. håper virkelig det klaffer for dere denne gang og at spiren blir værende der den skal være og så lenge den skal..
Jeg er så sprøyte dag 2 i dag... Masse lykke til vidre snuppa.

ORIGINAL: småsmurf

Kjekkt å høre fra deg[:)]
Blir spennende dette[;)]
Håper så att det klaffer for deg, skal krysse fingrer og tær[:D]

ORIGINAL: småsmurf

Kjekkt å høre fra deg[:)]
Blir spennende dette[;)]
Håper så att det klaffer for deg, skal krysse fingrer og tær[:D]

Spennende!! Er vanskelig å holde slikt hemmelig ja[;)]
Lykke til og krysser alt for at det klaffer denne gangen

Det er en hard kunst å holde seg unna når man helst bare vil rope ut at man er i gang [:D] Håper av hele mitt hjerte at det klaffer denne gangen!

ORIGINAL: Lbo83

[;)] klem på du

tusen takk alle sammen[;)][;)][;)]denne gangen skal det klaffe[;)][;)][;)]

ORIGINAL: ElinR

åå så herlig å høre fra deg igjen snuppa[:D] denne gangen skal d klaffe vettu, masse lykke til!!!

tusen takk Elin R[:D][:D]du er bare super[:D][:D]

ORIGINAL: Fomle

Så bra!! Jeg er på sprøytedag 5 i dag, så da ligger vi ganske likt i løypa[:D] Heier på deg!

ORIGINAL: Blåmann

Det er en hard kunst å holde seg unna når man helst bare vil rope ut at man er i gang [:D] Håper av hele mitt hjerte at det klaffer denne gangen!

[:)][:)][:)]
Lykke til!!

Velkommen tilbake hit[:)]
Krysser fingrene for deg

ORIGINAL: Lbo83

sign[:)]

Back
Topp