Hei alle sammen :) *oppdatert*

tosmå123

Andre møte med forumet
Lenge siden jeg har vært innom her nå :) Tenkte jeg skulle oppdatere dere på hva som skjer med meg og oss, forige torsdag startet jeg og blø, å ble sendt til sykehus , det ble foretatt ul og der så de to hjerter som banket <3 ><3 2 minutt senere ble livet vrengt på hode igjen, overlegen kom inn og skulle se på ultralyd bildene. jeg er gravid med eneggede tvillinger , en risiko med eneggede tvillinger er at en kan utvikle noe som heter tts , det har jeg tvillingene morkaken : desverre er tvilling en ganske preget av dette alt nå, men håper fremdeles det kan gå bra :). nå får vi oppfølging en gang iuken , med ul og hele pakken så føler meg rimelig trygg ... grunnen til jeg skriver dette er for at i morgen er første av de ukentlige oppfølgingene , og jeg gruer meg veldig. dette var min utblåsning , vell og merke følelses messige utblåsning,, håper det står bra til med dere andre oktobermammaer ><3>

Masse lykke til i morgen,jeg håper virkelig det vil gå bra med begge barna dine!!!
Godt du blir tatt vare på og fulgt opp skikkelig:)
Varme tanker til deg og de små :)

Huff, det hørtes ut som en veldig skremmende opplevelse ja... Skjønner godt at det gjør det engstelig. 
Håper at alt går bra med begge gullene, og at du får en skikkelig god oppfølging. Masse lykke til i morgen. Klem

Håper begge de små klarer seg gjennom svangerskapet <3 

Rugekasse skrev:
Håper begge de små klarer seg gjennom svangerskapet <3 

Og lykke til i morgen :)

Håper at begge klarer seg! Godt du får god oppfølging, det er jo veldig betryggende:-) masse lykke til videre!

lykke til imorgen. :)

Huff håper virkelig det går bra med tvillingene, og håper du også får kost deg litt i 
svangerskapet. At det ikke bare blir bekymringer.

da er jeg tilbake fra sykehus , og fått lillejenta mi i seng.
Jeg skal til stOlavs mandag, jeg og samboeren, jeg skal bli fulgt opp av de fra og med nå. Begge tvillingene har vokst, men det er et stort gap mellom de to, og tvilling 1 har nesten ikke forstervann. Hjertene ser dog ut til og tåle dette bra enda.  Håper håper håper dette ender bra. 

det er utrolig hvor fort gla man blir i de små magebeboerene emoticon

Håper det går fint med begge dine små. Har hørt om flere med TTS som får kikkhullsoperasjon i Tyskland, hvor de fikser problemet. Håper du får tilbud om det :)

Håper det går fint med begge dine små. Har hørt om flere med TTS som får kikkhullsoperasjon i Tyskland, hvor de fikser problemet. Håper du får tilbud om det :)

godt at dere får god oppfølging og krysser virkerlig fingrene for at begge to vil holde seg frisk og bli store og streke til de er klare for den store verden:)

Back
Topp