Hei alle sammen. Oppdatert!

tobarnsmor2015

Flørter med forumet
Jeg testet positivt i går. Tok 3 tester da, to billigtester og en vanlig CB test for å overbevise samboeren min[;)]
Tok en CB med ukeindikator da jeg ikke har kontroll på syklusen min etter p-pille slutt i mars og den viste 1-2 uker så då er jeg 3-4 uker på vei og termin er mellom 13.-20. februar [:D]

Er det forresten noen av dere som får vondt i magen når dere må tisse? Det har jeg fått det siste døgnet og lurer på om det kan være urinveisinfeksjon. Vurderer å ta en tur til legen og ta en urinprøve for å få testet dette. Måtte på do flere ganger i natt og ubehagelig når det gjør så vondt når jeg må tisse og så noen ganger er det bare såvidt noe som kommer.

Oppdatert: Nå har jeg vært på legekontoret og de testet urinprøve, alt var fint [:)] Så da er det nok bare grunnet graviditeten. Fikk time til første svangerskapskontroll også, veldig spennende og fikk med informasjon siden jeg først var der.[:)]

Hei og god morgen...

Og Gratulerer så mye med lille spiren...

Hvis du har vondt når du tisser kan det være UVI (urinveisinfeksjon)...Kusina mi fikk også det noen dager etter at hun testet pos...Så det kan være lurt å komme seg til legen og få behandlet det med en gang...

Igjen... Gratulerer så mye...[:D]

Gratulerer deg her å jeg! [:D]

Tusen takk alle sammen [:D]

Tror jeg tar en tur til legen og sjekker om det er UVI i tilfelle det er det. Har hatt det 2-3 ganger før, men er på en litt annen måte denne gangen hvis det er det da. Men kan jo være fordi jeg er gravid. Jeg vet ikke. Men er uansett kjedelig hvis det blir verre i løpet av helgen og jeg må dra på legevakten og sitte der og vente. Er jo fort gjort for de på legekontoret og sjekke om det er det.

Og så kan jeg jo fortelle at jeg er gravid og høre når første kontroll skal være? Vet dere det?

Ta med en urin prøve til legen ja, tar dem fem min å teste...1 kontroll er som regel mellom uke 8 til 12...Noen får i uke 6 andre i uke 13...Alt ettersom...

Men bare å bestille seg time det...[:D]

Gratulerer så mye[:D]
Bra det ikke var uvi da..

Gratulerer såå mye med positiv test <3 utrolig spennende

ORIGINAL: *MaCa*

ORIGINAL: Jeja

Gratulerer så mye[:D]
Bra det ikke var uvi da..

[:)]

Back
Topp