Hei alle sammen ! ;O)

bebe

Forumet er livet
Leenge siden sist nå, hvordan går det med dere ????
Her har det skjedd en del siden sist... så jeg begynner å oppdatere litt jeg... [;)]

*Jeg er kommet meg og formen er bedre nå etter tulla kom til verden enn før. Sliter litt med bekkenløsningsplager enda, men kan ikke sammenlignes med slik jeg hadde det siste del av svangerskapet...
Det verste nå er ryggen, ikke bare korsryggen, men øverste del mellom skulderbladene... er skikkelig mørbanket ..[&o]

*Lille prinsessen går det fint med. Men hun har snudd døgnet på hodet... sover hele dagen og er våken hele natten... SLITSOMT !!... utenom det er hun nokså tett, og pipete...  men velger å se det litt an... Kan nesten høres ut som jenta har astma...

*Ammingen har tatt seg opp igjen, brystene er ikke sår lenger, men jeg har for lite melk til fullamming, så hun får både pupp og flaske og heldigvis tar hun like godt begge deler..[:)]

*Samboer har vært syk i snart to uker nå. Så han er hjemme fremdeles. Det begynte med infeksjon i en tann, for så å gå over til halsbetennelse.. deretter infeksjon i kroppen. han hadde høy feber i seks dager, var slapp og fikk kramper og nummenhet i kroppen. Det resulterte i ambuslanse på nattestid med innleggelse på Haukeland Sykhus... der han var i to døgn.. Fikk antibiotike intravenøst samt glukose.. Har aldri sett han så syk før..[&o]..  Nå går han på en hestekur av tabletter og er på bedringens vei[;)]

*I går var vi på juleavslutning for 1 klasse til Andrea... KOSELIG !! [:)]... Lille prinsessen var med og hun sov hele tiden ..[;)]

ORIGINAL: quebec

så koselig å høre fra deg.
Uffda, høres ut som om dere har fullt opp på hjemmebane, får håpe at det roer seg litt for dere alle.

klems

Hei-hei!

Uff, ble mye på en gang for deg, da!!! Håper sambo kommer seg raskt igjen!
Har helseøster eller lege sagt noe om astma eller noe? Håper hun slipper det, da, lille Henriette!

Kos dere masse i førjulstiden! Håper å se mer til deg her inne når alt ordner seg etterhvert!
[:)]

Back
Topp