Hei alle sammen! Ny her :)

MsRose

Forelsket i forumet
Heisann :)

Helt fersk her inne, kom over siden mens jeg surfa rundt på leiting etter informasjon [8|]
Litt om meg:
Jeg er ei jente på 31 år, min sambo er 34, vi har ingen barn fra tidligere, og er ufrivillig barnløs da jeg har to tette eggledere. Så vi ble søkt til ivf i mars.
Pga at jeg var i siste innspurt av utdannelsen og ville vente til etter siste eksamen med å starte med forsøk, så ringte vi inn mens først nå i desember. Tenkte d ikke var lurt å begynne med forsøk midt oppi eksamensstress, og at sjansene ville være større om vi ventet. *krysse fingrene*
Fikk ikke plass i desember, så vi regner med å ringe inn på nytt nå i januar, og krysser fingre og tær for at de har plass til oss nå. Er iallefall ingen tvil om at d er en spennende tid vi går i møtet, og vi er veldig spent begge to :)

Har lest litt i forumet og virker som dere er en trivelig gjeng som gir hverandre god støtte i denne tiden.
Håper jeg kan bli en del av denne gjengen og bidra positivt :)

Har noen spørsmål til slutt:
1) Hvor lenge sto dere på korttidsventeliste før dere fikk time?
2) Vi hører til UNN. Noen flere?

Klem MsRose

Heisann og velkommen inn til oss. [:)][:)][:)]
Er som du har fått inntrykk av. Er en herlig gjeng her inne. Ingen tvil om det.
Har akkurat testet positivt jeg da på vårt 4 forsøk. Men hører hjemme her ennå.

Masse lykke til. Håper det er plass til dere nå.

Hei Bobbo :)
Gratulerer så masse!!! Kan tenke meg at det var en flott "julegave" å få :))
Håper vi kommer etter snart vi også :)

Hei og velkommen[:)]

Jeg er "utflyttet" fra dette forumet, men er stadig innom og leser om gamle kjente. En fantastisk gjeng her inne, du kommer helt sikkert til å bli like glad i dem som jeg[:D]

Jeg har vært gjennom behandling på UNN, og det gikk veldig bra. De er flinke der oppe, så trivelige og hyggelige at vi følte vi ble ordentlig tatt vare på alle de gangene vi var der.
Jeg ringte inn mens 20.august tror jeg det var og var heldig og få plass med en gang. Jeg tror ikke du må stå så lenge på venteliste der, har inntrykk av at de ikke har så lange ventelister der oppe[:)]

Masse lykke til i allefall!

Hei MsRose [:)]
Jeg er også halvveis utflyttet, men føler at assistert alltid vil være "mitt" forum[:)]
Vi var på forsamtale på UNN i mai og skulle i gang med kontrollert stimulering, men så ble vi plutselig gravid på egenhånd. De er kjempekoselige på UNN og vi følte at vi ble veldig godt tatt vare på.
Håper dere får komme med i januar! Lykke til[:)]

Velkommen hit[:D]Håper dere lykkes snart[:)]
Blir spennendes å begynne da!

Vi har nettopp begynt med våres første IVF,jeg har også tette eggledere.

Stor klem

Hei og velkommen hit [:D] Her kan du spørre om alt mellom himmel og jord, og vil nok påstå at en eller annen har et svar til deg [:D] Krysser fingre og tær på at dere kommer igang fortløpende, spennende tid dere har i møte, det er det ingen tvil om [:D]

ORIGINAL: fano

Hei og velkommen hit [:D] Her kan du spørre om alt mellom himmel og jord, og vil nok påstå at en eller annen har et svar til deg [:D] Krysser fingre og tær på at dere kommer igang fortløpende, spennende tid dere har i møte, det er det ingen tvil om [:D]

Velkommen inn her og jeg håper du vil føle deg fort hjemme. Som du ser så har ikke vi gravide forlatt forumet, vi prøver å støtte de som kommer inn hit med vår erfaring, litt opp og ned hvor mye vi erher inne hos dere.

Korttidsveneliste, eh......var vel ikke på en slik liste jeg, når jeg først skulle igang så måtte jeg vente en syklus pga julestengt men det hadde jo sin naturlige forklaring, og forsøk 2 kom etter reglene måtte ha en normal mens før mann kunne starte på igjen etter IVF mensen som kom, dersom du forstod hva jeg mente nå. Men det var 7 mnd ventetid på å komme inn etter at søknad var sendt den gangen jeg skulle ta IVF, Porsgrunn her.

Velkommen inn hit[:)]

Gleder oss til og bli kjent med deg ..

Velkommen [:)] Er relativt ny her inne jeg også. Det er en super gjeng som er her inne, og det strømmer på med gode råd og svar fra de som har vært gjennom prosessen. Selv skal jeg ha prøverør nå på nyåret om det ikke klaffer innen februar.
Ble henvist i slutten på november, har ikke hørt om korttidsventeliste. Men jeg hører ikke til UNN heller da.

Hei alle sammen!

Tusen takk for så mange svar, koselig å bli tatt så godt imot [:)]
Og koselig å høre så mange solskinnshistorier av dere som har lykkes, positivt at dere "henger" her inne fremdeles [;)]
Og til dere andre, så får vi krysse fingrene for hverandre og håpe at vi kommer etter snart vi også
Spennende blir d iallefall, og kommer sikkert til å ha tusen spørsmål etterhvert... og nå vet jeg jo hvor jeg kan få svar [8D]

Jah her inne får du svar,trøst og hjelp til alt[:)]
Savner faktisk gjengen her inne og hører til de utflyttede,men forsvinner nokk ikke helt[;)]

Vi måtte vente 6mnd etter sendt søknad..da vi fikk time kom vi så nært bryllupet vår at vi valgte å vente til etter det...da måtte vi vente 1 mnd..utsatte det hele med litt over et år el nå sånt..så brukte vi et år på å lykkes på 2.forsøk..ICSI her, hører til St.Olavs og der var det alt for mye venting...

Velkommen hit[:)]

Det er en flott gjeng her inne, håper du kommer til å trives.

Hei og velkommen inn her[:)][:)]vi har hatt 2 icsi og 1 fryseforsøk. hører til hausken (privat). håper du trives her inne, kjempe flotte jenter alle sammen[;)][;)]

Back
Topp