Hei alle sammen, ny her jeg...

superspent75

Første møte med forumet
Jeg har hele tiden vært inne på barn i magen, men har hørt mye positivt om dette forumet, så jeg tenkte å ta meg en titt[:)]

Velkommen[:)]

Fortell noen korte ord om deg selv[:D] F.eks hvor er du ifra og hvor langt er du på vei?

Velkommen skal du være [:D] 

Velkommen til oss[:D]

Hjertelig velkommen! Her er det supersøte jenter, så du kommer til å kose deg inne her![:)][:)]

Velkommen hit til julijentene [:D]

Hei og velkommen skal du være [:D]
Jeg startet også først på BIM, men fant fort ut at dette var en mye bedre plass å være [;)]
Håper du vil trives [:D]

ORIGINAL: CogJ

velkommen skal du være ja [;)][:)] Flott gjeng her inne[:D]

ORIGINAL: TereseS

Hjertelig velkommen! Her er det supersøte jenter, så du kommer til å kose deg inne her![:)][:)]

velkommen[:)]er ikke lenge siden jeg meldte meg inn her,var også medlem av barn i magen men fant ut at d er mye koseligere her inne.....så jeg tror at du har gjort et godt valg[;)]alle er så hjelpsomme her inne,og svarer på eventuelle spørsmål så godt de kan....

Velkommen! [:)]
Jeg startet også på bim, men fant fort ut at det var mer liv her.

Mange koselige julijenter så her vil du nok trives!

Hei[:D] Så koselig at det kommer nye.
Jeg skrev et innlegg på BIM i går og fortalte at det var mer liv her inne. Er jo så dårlig med svar der og man kan ikke kalle seg en gjeng sånn som her. Utrolig koselige damer her inne. Håper dere vil trives[:)]

ORIGINAL: Helenpia

Hei og velkommen skal du være [:D]
Jeg startet også først på BIM, men fant fort ut at dette var en mye bedre plass å være [;)]
Håper du vil trives [:D]

Back
Topp