Hei alle sammen! *med bilder*

yolo

Forelsket i forumet
Er så lite eg får vore her inne om dagen, men septembergjengen er i tankane mine [:)]

Karelius er allerede 8 veker i morgo, tiden flyyyr [:o] 
Går kjempe fint med oss, men slit fortsatt med amminga, så heile dagen går stort sett med til å sitte med puppen ute for å prøve å få han til å ta til seg fulle måltid og sleppe å pumpe og gi på flaske.
Går stadig framover, og no gir eg berre flaske innimellom, gjerne litt på kveld for å sikre litt ekstra nattesøvn [;)] 
Han er fortsatt snill og rolig, veldig blid og fornøyd og Ronja er kjempe snill og flink storesøster [:)]

Korleis går det med damer og barn her inne da? Sikkert masse eg ikkje har fått med meg. Men håpar alle har det bra!

Klem [:)]

Legg ved eit par bilder [:D]

*bortevekk*

Hærlige bilder da! [:)]

Håper amminga ordner seg snart da :) greit å spe på med litt flaske, det gjorde jeg sist også, og da ble alt mye bedre [:)]

Tida flyr fort ja.. Plutselig er unga store alt..

For noen herlige unger!!!
Hørtes slitsomt ut med ammingen! Håper dere finner en løsning så du slipper å pumpe deg!

Her er det heise fortiden! Aslak sover dårlig (les: ELENDIG) om kveldene/nettene! Solveig er bekymra storesøster og våkner ofte! hm.. vond sirkel?? Joda! MEN nå skal Aslak få dren på begge ørene neste fredag! Og så har vi fått time til innleggelse for vurdering av spes.team med tanke på spisingen hans! Så nå ordner ting seg! Jeg har også fått jobbtilbud. Kjempespennende![:D]

nååw for nåken herlige ongar[:D]
håpe amminga går seg til[;)]

Hei. Så fine bilder og så langt, fint hår Ronja har fått. [:)] Jeg håper du får til ammingen slik at du slipper å pumpe. Jeg har slitt mye med det samme og jeg ga meg for noen dager siden. Jeg orket bare ikke mer problemer med matingen. Denne gangen skal jeg kose meg med babyen min i steden for å bruke meg opp på å amme. Ellers går det bra med oss også. Frida er også kjempesnill storesøster og Maja er en kjempesnill baby.[:)]

Så koselig å høre at dere har det fint. KJipt at det er styr med ammingen, men du er jammen flink og utholdende som står på. Skjønne bilder av ungene. Jeg er helt imponert over det fine håret til Ronja. Misunnelig kjenner jeg...skulle gjerne hatt den manken[:D]

Gud, så skjønne barn du har!!!

Godt å høre at det går bra med dere....tenk, åtte uker allerede....om 8 uker har jeg termin...tiden flyyyyyr!

Så utrolig skjønne unger! Så bra at det går bra med go'gutten - beundrer deg for at du står på sånn med den amminga! Forstår at jeg har hatt det enkelt i forhold til mange av dere andre! Ronja er jo bare så skjønn også - og tenker nok hun er både stolt og flink storesøster[:)]

Her er det vel lite nytt å melde - men jeg trives nå kjempegodt i jobben min på SFO og vurderer så smått å melde meg som vikar i skolen for å få litt flere timer.

Lykke til videre med ammingen - håper at det går seg skikkelig til snart[:)]

Sååå søte barna er da! Ronja har jo bare såååå fint hår [:D] *misunnlig jeg*
Håper du får til med ammningen vennen.

Her ruller det på, fullt øs om dagene ja.. Er såååå moro med 2 stykker som trotser samtidig føler jeg + en liten en som bare vil puppe hele tiden [:-]

de er fantastisk skjønne begge to, men så har de pene foreldre også da! Ser at Karelius vokser seg større og større - og selv om han er litt lik søsteren ser man godt at han er en liten gutt!

Koselig med mange svar i tråden, og så kjekke kompliment - tusen takk alle sammen, blir så stolt

Actrine: Høyres slitsomt ut! Ikkje måte på kor mykje du skulle få og slite med både med svangerskap og alt. Håpar virkeleg at Aslak kjem seg stakkar, kryssar fingrane for han! Og at det igjen hjelp Solveig. Jobbtilbud er jo kjempe spennande, gratulerer [:D] Lykke til med alt!

Ariada88: Tusen takk! [:)]

*Jmamma*: Tusen takk! [:)]

namba: Kjemper nok ekstra hardt sidan Ronja aldri tok tak, og eg derfor ikkje fekk amme ho. Pumpa i ca 2 mnd med Ronja, men sidan ho aldri tok tak i det heile tatt blei det veldig slitsomt, så melka forsvann gradvis. Eg blir litt forvirra denne gangen kjenner eg, for ein dag er han kjempe flink, og neste er han enten ein makk, eller han sovnar ved brystet og vaknar att med ein gang eg legg han bort for å merke at han er svolten igjen - så, eg får sjå korleis det utviklar seg.
Er som du seier, viktig å kose seg med babyen - amming skal ikkje vere slit, men enkel form for mating og helst koselig. Klapp deg sjølv på skulderen for at du prøvde og sto på såpass lenge, og kos deg med jenta di [:)]

monicabebe: Tusen takk! [:)] Ja, håret er det mange som kommenterer [:D]

anjuk: Tusen takk! [:)] Ja, tenk at du snart er i mål! Spennande! [:D]

Elimor: Tusen takk! [:)] Så kjekt at du likar deg i jobb, og du får heilt sikkert vakter på skulen - masse lykke til! Du er så flink!

*Mamma t Gullungene*: Tusen takk! [:)] Kan tenke meg det er travelt [:o] Håpar det går seg litt til, og at du har hjelp i mann og familie når det røyner på!

lenemor: Tusen takk! Du er så søt, ikkje akkuratt så verst foredra til Johanna og August heller da som får sånne herlige barn [:D]

ORIGINAL: Ariada88

Hærlige bilder da! [:)]

Håper amminga ordner seg snart da :) greit å spe på med litt flaske, det gjorde jeg sist også, og da ble alt mye bedre [:)]

Tida flyr fort ja.. Plutselig er unga store alt..

Kunne ha quota alle innleggene... det er nydelige unger dere har[:D][:D]

Back
Topp