Hei alle sammen :) *masse bilder:

Stibli

Forumet er livet
Hei alle sammen!

Nå er det lenge siden jeg har vært aktiv her inne, og noe av grunnen ser dere under her

På lørdag var endelig vår store dag kommet, og den ble hundre ganger mer perfekt enn vi noen sinne hadde sett for oss! Ikke minst var Adrian på sitt aller aller vakreste!
Jeg kan skrive mer senere, men her kommer noen skrytebilder fra oss

Håper alle har det like fint vi som har det nå

Gratulerer så masse som herr og fru.. Kjempe fin brud og dere er en kjempe fin familie. Lykke til som nygifte :) 

Gratulerer så mye som mann og kone!!!emoticon

Dere var rånydelige alle sammen!! Virkelig et drømmepar!! :o)

Også lille herremannen da... Utrolig vakker i finstasen sin!!emoticon

Tusen takk jenter

Ååååhhhh, hadde det sååååååååå fint. Hadde aldri trodd jeg skulle klare å kose meg så mye (litt for mye på slutten kanskje :p ). Nei det var bare helt fantastisk fra morgen til kveld.

Jeg sov hos mamma og pappa natt til lørdag. Sov overraskende bra frem til en eller annen idiot ringte på døren kl. 05.15. Sov ikke så bra etter det, men det gjorde egentlig ingenting. Stod opp kl 8, fikset meg og spiste god frokost. Fortsatt overraskende rolig, og jeg var så rolig at vi kom for sent til frisøren. Men tiden hos frisøren gikk strålende, og nervene begynte sakte men sikkert å komme når vi kjørte til kirken. Og når jeg kom ut av bilen og så verdens vakreste og kjekkeste Adrian som ventet på meg, ja DA kom nesten tårene.

Det var helt uvirkelig å stå å vente på at dørene skulle gå opp, sammen med pappa, Adrian og to av mine fine nieser. Jeg klarte faktisk å lukke øynene og nyte øyeblikket, utrolig nok. Vielsen var utrolig fin, spesielt takket være en venninne som sang Songbird og Du är allt. Fotograferingen, både utenfor kirken, i studio og i en park i nærheten gikk helt strålende. Adrian var med i studio, og han oppførte seg helt eksemplarisk. Jeg gleder meg helt enormt til å se bildene av han, for han var SÅ kjekk. Solen kom frem og vi fikk masse fine bilder også utenfor lokalet. Jeg som tenkte på forhånd at jeg sikkert ikke kom til å rekke noe som helst tok helt feil. Jeg fikk tatt alle de bildene jeg ønsket, og det var så deilig å tenke på.

Middagen gikk over ALL forventning. For et utrolig lokale, for en fantastisk kokk, og for en nydelig mat. Noe av det beste med hele dagen er at jeg er så ufattelig glad for at vi valgte den plassen vi gjorde.

Taler og sang gikk sin gang. Jeg hadde planlagt en tale, men fikk kalde føtter under middagen. Hadde trodd jeg kom til å angre etterpå, men nå kjennes det helt greit faktisk. Pappa kom med en vakker vakker tale, er uendelig glad for den. Ellers hadde vi en kjempeflink toastmaster som virkelig hadde kontroll.

Vi hadde leid inn bandet som spilte i Oliver_sin_mamma sitt bryllup, og visste såklart at de var kjempeflink. Men de slo virkelig mye mer an enn jeg noen gang hadde forestilt meg. ALLE var helt strålende fornøyd, og de har allerede fått seg 3 spillejobber av gjestene våre :p

Brudevalsen gikk strålende, vi danset i solnedgangen til Can you feel the love tonight av Elton John. Min kjære mann har skjulte dansetalenter, som kommer frem når han virkelig vil.

Jeg fikk litt mye innabords kan vi vel si, og slo meg virkelig løs både på dansegulvet og etterpå :p Men skikkelig bryllupsnatt ble det på en fantastisk suite, jeg sovnet rundt kl 4 og var oppe i dusjen igjen kl 8. Jeg svevde tydeligvis HØYT enda, for verken jeg eller Raymond klarte å sove lengre.

Søndagen gikk med til å hente det som måtte hentes, og vi fikk endelig se skikkelig på alle gavene. Og jammen ble det ingen skuffelse der heller, vi har fått helt enormt mye.

Nei, jeg kunne skrevet i evigheter men jeg bør vel gi meg. Som dere sikkert har skjønt til nå, dagen vår var HELT fantastisk og jeg skal drømme LENGE! ;)

Nok en gang: gratulerer så masse som mann og kone!

Sukk! Vakkert, vakkert, V A K K E R T!!!
Det er alt jeg har å si...

Gratulerer nok en gang Stine emoticon :) Hørtes ut som en fantastisk dag, som gir deg et supert minne! Gokk glipp av bildene her, men regner med det er de samme som ligger på FB :) Dere var helt nydeleligemoticon , og fru S..... passet jo bra da emoticon

Back
Topp