hei alle sammen... jeg er så lykkelig jeg nå.

tuzza

Betatt av forumet
endelig etter 3 års slit og vært i mellom kikkehulloprasjon og fått pergotime fra legen. har jeg endeligen og på første forsøk blitt gravid. jeg er nå 5 uker og 3 dager på vei... så jeg har fått termin den 29 mars.... rar måte jeg oppdaget det på.. hadde el posetiv den 5 juli. den 11 juli var jeg kjempe sinna og gråt fort. noe jeg ikke er til vanlig. og fikk en unormal kvalme med veldig ømme pupper. og den 15 tok jeg en test og den ble veldig svak posetiv. tok en ny dagen etter. og den ble veldig posetiv. og da tok jeg testen en uke før jeg forventet mens. den skulle liksom ha kommet den 22 juli.. så nå er jeg veldig gravid... ønsker alle andre prøvere lykke til............[:D]

hei hei
ville bare si gratulerer så mye [:D]
du har mye å se fram til nå de neste 8 mnd [;)]
lykketil med den lille da [:)]

GRATULERER!![:D][:D] - og velkommen til oss[:)]

Er ekstra kjekt å høre at noen blir gravide etter så mye slit..
..blir på en måte mye større glede da [;)]

Lykke til videre[:D]

klem fra meg

Gratulerer så masse[:D][;)][;)] Litt extra morro når en "sliter" blir gravid synes jeg[;)]Lykke til med de neste månedene.Kos deg med magen[:D]Klem

hei
gratulerer så mye med spiren, og velkommen hit.[:)] håper det går bra med dere

hei hei [:)] gratulerer kjempemasse [:D] det blir moro. jeg er ti uker på vei selv, men er mer spesielt for deg da ettersom du har sliti sånn for å bli det. lykke til videre. det kommer til å gå bra [;)]

Hei tuzza.
gratulere med svangerskapet.[:)]

morsomt du skriver at du merka det så tidlig,det gjor jeg også første gang jeg var gravid.ei uke før forventa mens var jeg helt på styr....sint å lei om en annen,hehe merkelige saker det der.[:D]

dere får ha lykke til videre[;)]

Hei tuzza!

Gratulerer så mye[:)]

Gratulere så masse [:D]

Hei Tuzza![:)]

Gratulerer så kjempemasse, og lykke til de neste månedene. Kos deg masse![;)]

Klem Tullmusa![;)]

Gratulerer så mye.Lykke til[:D]

Gratulerer! Takk for at du deler denne gladmeldingen med oss håpefulle!![:D]

Gratulere med svangerskapet

Back
Topp