Hei, alle sammen! *hjelp til diagnose*

Ibett

Flørter med forumet
Hei! Tenkte å høre med dere mammaer om dere har opplevd noe lignende. Sønnen min har lenge hatt en liten klump i hodebunnen. Har ikke tenkt noe videre over det da svigermor har ment det er en mollusk. Nå har den blitt veldig betent og vond(ligner en kvise som er skikkelig poppeklar :p ).. Har googlet endel å sett det kan være en betent talgkjertler, men vet jo ikke hva det er uten å kontakte lege. Ville bare høre deres erfaringer før jeg evt gjorde det? :)

Det er ikke en mollusk som er på vei til å forsvinne? Da blir de betente og røde :)

Ååå.. Gjør de det, ja? Muligens, men mollusker kommer vel ofte flere når de først kommer. Dette er kun den ene.. Vanskelig å vite syns jeg :)

Ååå.. Gjør de det, ja? Muligens, men mollusker kommer vel ofte flere når de først kommer. Dette er kun den ene.. Vanskelig å vite syns jeg :)

Datteren min hadde bare en veldig lenge før hun fikk flere mange måneder senere.. Vet ikke hvor gammelt barnet ditt er, men det kan jo være tilfelle hos dere også :)

Han er 2,5 :) mulig det er det da, kan ta bilde i morgen. Tømte den nå i kveld før han la seg, så for se hvordan det er i morgen :)
Takk for svar :)

Hvordan var det hvite inni da? Molusken er en hard klump liksom, ikke "rennende".

Sent from my iPhone using BV Forum

Da gutten min fikk mollusker fikk han 2 stk på panna, og ikke noe mer.
Da jentungen min fikk før han ble født, var det ganske mange på kroppen..

Har hørt at man får færre mollusker i ansiktet/på hodet

Det er som en kvise inni, derfor jeg tenkte det var en betent talgkjertel. For se om den forsvinner nå som den blir tømt, ellers for vi ta en tur til legen :)

Jeg ville nok ikke drevet og klemt på noe jeg ikke vet hva er på ungene mine....
Hadde tatt turen til legen.

Back
Topp