Hei alle sammen[emoji2]

Åh Gratulerer så mye , jeg har også PCOS mannen er det ingen problem med svømmerne , men for oss med den diagnosen så kan det faktisk plutselig endelig lykkes med å bli gravid.

vi er da en av dem som det gikk fort for å bli Gravid så vi er ikke langtidsprøvere , jeg har en sønn født 5 januar 2013 fra tidligere forhold han var ikke planlagt men var så absolutt velkommen .

Fikk vite i 2011 at jeg måtte ha prøverør vist jeg i framtiden skulle få barn grunnen jeg gikk for å sjekke meg var fordi jeg hadde uregelmessig med tr og fikk hårvekst i fjeset og rundt navlen , det var da jeg fikk vite at jeg hadde cyster på eggstokkene mine .

Det er ufattelig rart at jeg ble gravid igjen for han som jeg er gift med vi fikk en jente i 2016 den 12 november det var planlagt da . Så blir jeg gravid igjen i slutten av april dette året uten å være noe prøver vi var bestemt oss for å vente til Juni , men det var vist januar barn nr 3 skal bli . Det gleder meg at flere med PCOS blir gravide. Så glad på deres vegner :smiley-bounce012:dance008:greet025:Heartred:):joyful:

Tusen hjertelig takk❤️ Og gratulerer så mye med nr 3 på vei :)❤️ Så bra at Pcos ikke har vært til hindring for dere, til tross for at du fikk beskjed om at dere måtte ha prøverør hvis dere ville ha flere barn:) Når har du termin?

Gratulerer [emoji3]

Gratulerer så mye! :)

Gratulerer såå mye ☺️

Gratulerer så mye
emoji7.png

Tusen hjertelig takk❤️ Og gratulerer til dere også❤️:)

Welcome! Oooog gratulerer

Da tror jeg at jeg tør å melde meg inn i januarklubben sammen med dere[emoji2]

Jeg og min kjære har vært prøvere siden 2012. Vi har begge våre utfordringer, jeg har PCOS og mannen treige svømmere. I 2016 var vi gjennom tre prøverørsforsøk, alle uten hell. Vi skulle i gang med vårt fjerde forsøk i april/mai, men så fant vi ut at vi hadde klart å lage et lite mirakel selv [emoji173]️

Det har vært helt uvirkelig frem til i går. Da så vi det lille hjertet slå på TUL[emoji7]

Er 7+5 i dag, og terminen er foreløpig 5 januar [emoji4]
Gratulerer så mye! Ønsker deg masse lykke til! :Heartred

Gratulerer [emoji1405][emoji1405][emoji1405]

Gratulerer så mye [emoji173]️

Gratulerer så mye, og velkommen til januargjengen [emoji16][emoji16]

Herlig[emoji177] Gratulerer så mye[emoji4]

Gratulerer [emoji4]

Welcome! Oooog gratulerer

Gratulerer så mye! [emoji4]

Gratulerer så mye med spiren :D

Gratulerer så mye! Ønsker deg masse lykke til! :Heartred

Tusen hjertelig takk snille dere:Heartpink:Heartpink