Hei alle sammen! *bilder*

BambinoLukas

Gift med forumet
Hei alle sammen!

Håper dere har hatt og fortsatt har en strålende sommer. Det har vi hatt. Vi er ferdige med ferien nå men jeg er sykemeldt resten av svangerskapet så jeg tusler hjemme.. [:)]

Vi har hatt tre fine turer nå i sommer. En til Rhodos, en til Danmark og en til Sverige. Heldige med været var vi også. [:D][:D] Her hjemme derimot er det mye regn men jeg syns det er bare deilig nå. Begynner jo å bli stor og syns varme er slitsomt. [8D]

Her er noen bilder:
Meg og magen min i Danmark

Lukas i Legoland

Lukas og jeg graver gull i Legoland [:D]

så godt å høre at alt er gått som det skal[:D] og gutten din er bare til å smelte av.. han er så pen og COOL!!!<3 magen din, stor? syntes nesten ikke på det siste bildet jo:p

moro med bilder og go`nyheter..[:)][:)][:)]

Tenkte akkurat at det var lenge siden vi hadde hørt fra deg. Deilig med sommer og ferie! Så fint at dere har hatt mange fine turer, vi reiser til Legoland om akkurat 1 uke i dag-gleder oss masse.
Fine bilder[:D]

Høres ut som dere har hatt en strålende sommer så langt! Flotte bilder [:D]

ORIGINAL: Habib Galbiii

så godt å høre at alt er gått som det skal[:D] og gutten din er bare til å smelte av.. han er så pen og COOL!!!<3 magen din, stor? syntes nesten ikke på det siste bildet jo:p

Tusen takk! [:D] Ja jeg ser det siste bildet lyver litt. Magen syns jo nesten ikke der men den er jo egentlig ganske stor. Har bare litt under 2 mnd igjen nå.. Men jeg har fått beskjed om at h*n antakelig kommer litt før tiden så kanskje det bare er 1 mnd igjen? Uæh!!! [&:][:D]

Tusen takk! [:D]

ORIGINAL: BambinoLukas

ORIGINAL: Habib Galbiii

Tusen takk! [:D] Ja jeg ser det siste bildet lyver litt. Magen syns jo nesten ikke der men den er jo egentlig ganske stor. Har bare litt under 2 mnd igjen nå.. Men jeg har fått beskjed om at h*n antakelig kommer litt før tiden så kanskje det bare er 1 mnd igjen? Uæh!!! [&:][:D]

aii så spennende! da har vi nå deg å følge med[:D]
Igår så jeg ikke det først bildet, var bare rødt kryss der, men nå ja.. kjempe fin mage:)) og det så så deilig ut å gå barbent på stranda

Så fin du er med magen din[:)]

Så ut som Lukas hadde det gøy, for en liten kjekkas altså[:)]

ORIGINAL: Luga

Så fin du er med magen din[:)]

Så ut som Lukas hadde det gøy, for en liten kjekkas altså[:)]

Hehe, tusen takk! [:D]

Kan jeg spørre hvorfor de tror at han kommer før?
Må ikke svare altså [:)]

ORIGINAL: FjerneErna

Det er fordi Lukas kom 3 uker før termin og derfor sa han fødselslegen at det er veldig stor sjanse for at denne babyen også gjør det. Så vi får se! [:)]

ORIGINAL: BambinoLukas

ORIGINAL: FjerneErna

Det er fordi Lukas kom 3 uker før termin og derfor sa han fødselslegen at det er veldig stor sjanse for at denne babyen også gjør det. Så vi får se! [:)]

Sånn å forstå [:)] 

Det stemte for vår del- Erik er født 36+0 og Emil 38+4 [:)]

Back
Topp