Hei alle sammen. 9 uker

Maria883

Betatt av forumet
Hei. Jeg har startet på 9 uke på mandag.. jeg skal til jordmor neste ONSDAG å er så utrolig redd for at en ikke skal finne liv i magen. Har vert redd en mnd nå. som som kan hjelpe meg,har jo mistet 2, en blødning og den andre med at jormor ikke hørte fosterlyd.. ååååå HJELP. er så utrolig redd...

Huff...skjønner at du er bekymret...jeg har akkurat de samme tankene, men jeg har aldri mistet før.

Håper alt er bra i magen din, og at du klarer å slappe av og nyte graviditeten!

Klem, M

Ønsker deg lykke til, og håper alt går bra!!

Vil bare ønske deg lykke til på kontrollen, men jeg synes at du skulle ringe og fortelle om bekymringen din jeg - ikke riktig å gå og være livredd i over en måned...

3 er tingen!![:D]
går sikkert bra krysser fingene for deg

Skjønner følelsen din. Hadde det sånn selv.. [:-] Kan ikke annet enn å ønske deg masse lykke til.

Hei!
Jeg må bare tilføye at jeg var kjempe redd selv for å miste, jeg datt av hesten min 2 3 ganger, var ikke mer enn 6-7 uker på vei.. Men her hadde det spiiira seg fast:) Går nok bra serru:) Masse lykke til

Heisann! Må bare si at du må ikke være redd hvis de ikke finner liv! De har ikke funnet liv hos meg enda og jeg er i uke 17 nå. Ringte Ullevål og de sa at det IKKE er normalt å finne fosterlyd i uke 17...det er for tidlig!

Lykke til!:)

Back
Topp