Hei alle sammen. ☺

nathrob

Andre møte med forumet
Ny her inne i dag jeg. Er 7+4 uker på vei i dag. Brått over natten er omtrent alle graviditetsymptomer borte. Er det noen som har opplevd dette? Tenker selvfølgelig det verste med en gang. Hadde en sa tidligere i høst, men da merket jeg ikke noe sånt. Bare at jeg begynte å blø. Var ikke mer enn 5 uker da.

Jada det er helt normalt. Symptomer kommer og går. Trenger ikke bekymre deg om det ikke er blod

Velkommen :) Krysser fingrene for at det er helt normalt ;)

Tusen takk [emoji5] Ja, krysser fingrene for det jeg også [emoji5]

Det skjedde med meg for noen dager siden. De er tilbake nå, om enn litt svakere enn tidligere :)
Hvor mange uker er du på vei da? God å høre at det ikke bare er meg [emoji5]

Gratulerer og velkommen :)

Ville bare si at mine symptomer har vært veldig av og på (jeg er 9+2), men nå er (spesielt kvalmen) tilbake verre enn før... *urk*

Gratulerer og velkommen :)

Ville bare si at mine symptomer har vært veldig av og på (jeg er 9+2), men nå er (spesielt kvalmen) tilbake verre enn før... *urk*
Tusen takk![emoji5][emoji5]

Huff da. Men også litt betryggende på en måte å ha så sterke symptomer. I hvertfall første ukene[emoji5]

Går litt opp og ned, men syns kvalmen bare blir verre. Er 8+3 i dag.
Har dager jeg ikke syns jeg har noen symptomer også.

Går litt opp og ned, men syns kvalmen bare blir verre. Er 8+3 i dag.
Har dager jeg ikke syns jeg har noen symptomer også.
Da virker det som at det er ganske vanlig at det kommer og går litt [emoji5]

Det kommer og går, i hvert fall for min del :-)

Jeg mistet også nesten alt av symptomer rundt 7/8 uker. I slutten av uke 10 fikk jeg tilbake litt strekninger i ligamentene, men ikke mer. Var på ultralyd idag (11+1) og alt var i skjønneste orden

Jeg mistet også nesten alt av symptomer rundt 7/8 uker. I slutten av uke 10 fikk jeg tilbake litt strekninger i ligamentene, men ikke mer. Var på ultralyd idag (11+1) og alt var i skjønneste orden
Så godt å høre at alt var bra[emoji5] Jeg skal på ultralyd i morgen. Grugleder meg veldig.

Helt normalt :-) Kommer og går her, spesielt ømme pupper.

Back
Topp