Hei alle sammen! ☺️

Venter_på_nr.2

Andre møte med forumet
Hei alle damer! ☺️ Her er det vel en del som venter spent på en spire i magen. Og snart skal det testes. Håper på mange positive, inkludert min. Skal teste neste helg. Holder meg litt anonym foreløbig.
Her stikker det i puppa, murringer i livmor, stråling i lysken, metallsmak i munn, tisse ofte, trøøøøøøtt(kunne ha sove døgnet rundt), hvit utflod, rar mage(). Det var det jeg kom på i skrivende stund. Hva med dere?
 
ååå så gøy! Høres jo veldig bra ut! Jeg er veeeldig sliten og trøtt. Har en del murringer og noe som jeg tror har vært en feste blødning =) Lykke til! skal også teste neste helg :D :D
 
Jeg vil også hit :) er så kjedelig å vente på denne testen...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
At det er! Går å kjenner på hvert eneste symptom. Og teller dager. Krysser fingrer og tær for alle oss!
 
Skal også teste til nestehelg! :) IKM på fredag.
Her har jeg tidvis mensensmerter.. Kommer og går, og veksler mellom å være i magen og ryggen. Ellers har jeg litt små såre brystvorter og EN øm pupp (har hatt det siden EL som var forrige helg).
Dette blir spennende :)
 
Jeg hadde eggløsning i går! Så jeg må vente 14 dager! (Den dagen jeg gifter meg) hehe!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gøy at vi er fler som skal teste snart. ☺️ håper på flere symptomer. Blir usikker på om det bare er tanta på vei.
 
Gratulerer med bryllupsdagen på forskudd! Hadde jo vært fantastisk om du fikk positiv test da! ☺️ krysser fingrene!
 
Jeg bør teste den dagen for og sjekke om jeg skal holde meg vekke fra alkohol eller ikke ;) hehe
 
Her er det også noen symptomer...
  • Ømme bryster
  • Lettrørt
  • Halsbrann
  • Trøttere enn trøttest
  • Stikninger i lysken
Usikker på om det er reellt, eller om det er fordi jeg kjenner veldig godt etter om dagen... gjenstår å se!
 
Skal teste neste onsdag :)

2015? ♡
 
Back
Topp