Hei alle på blått lag!!!!

Sillien

Gift med forumet
Jeg tror jeg må skrive dette i en egen tråd, siden det nesten ikke er noen som skriver på tråden vår og jeg vil være sikker på at de få fra blått lag som er her inne hvertfall leser dette!
se da!
alle andre lag har over dobbelt så mange innlegg som oss........ jeg føler meg fremdeles alene i denne slankingen, det blir jo nesten ikke mast noe hos oss.... blir ikke kjent med noen av dere heller, så det blir liksom litt kleint å drive å oppdatere hvordan det går og slik......... jeg ryker sannsynligvis ut denne uken da jeg kun har gått ned 200 gram...... det er ingen andres feil enn min egen, men jeg tør faktisk å si at det hadde vært lettere hvis jeg hadde hatt flere å mast med........ jeg føler jeg har prøvd å få i gang samtaler også men det går veldig dårlig......... dette må vi (les: dere, siden jeg sikkert ryker ut i dag) bli flinkere på!!!
 
Jeg må si meg helt enig med deg! Har prøvd å svare på en del av trådene, men det er utrolig lite liv på vårt lag. Ganske trist egentlig. Håper og tror at du ikke ryker ut i kveld!!  
 
Er helt enig med dere begge to, jeg prøver å svare og skrive, men er litt kleint da jeg nesten svarer på mine egne innlegg. Så er helt enig med dere, vet ikke hva annet jeg kan gjøre fr at andre skal bli flinkere å skrive mer :)

Og som sagt, sillien - du ryker ikke ut!
 
Er helt enig med dere begge to, jeg prøver å svare og skrive, men er litt kleint da jeg nesten svarer på mine egne innlegg. Så er helt enig med dere, vet ikke hva annet jeg kan gjøre fr at andre skal bli flinkere å skrive mer :)

Og som sagt, sillien - du ryker ikke ut!
 
Er helt enig med dere begge to, jeg prøver å svare og skrive, men er litt kleint da jeg nesten svarer på mine egne innlegg. Så er helt enig med dere, vet ikke hva annet jeg kan gjøre fr at andre skal bli flinkere å skrive mer :)

Og som sagt, sillien - du ryker ikke ut!
 
Back
Topp