Hei alle nygraverte:) Kjenner dere noen symptomer?

honningbien

Juni2012 rocks!
Ja, overskriften sier vel alt.

Jeg er utrolig oppblåst på kvelden. Og kjenner meg så "oppfylt" inni, rundt livmoren. Ellers stikker det i lysken, ømme bryster. Og småkvalm på morgenen. Men hjelper fint å spise. Sist var jeg kvalm og slet med oppkast til uke 20. Kvalmen satt inn for fullt i uke 6. Spent på om dette svangerskapet blir likt. 
 
Symptomer ja! Visste egentlig at jeg var gravid før jeg tok første testen 10 dpo jeg. Puppene er knallømme, er stiv og støl i livmorområdet, knalltrøtt og har kvalmebyger
 
Jeg er sykt trøtt hele tiden, og har en del murringer i underlivet. kjennes nesten ut som mensen er på vei..men har jo tatt 3 tester som er positive som bare det..så da er det vel helt normalt med murringer da..:P kvalme har jeg ikke merket noe til enda..men jeg er jo heller ikke så langt på vei enda :)
 
Jeg har litt ømme pupper, og livmortappen sitter veeldig høyt oppe og bakovervendt.  Ellers så er jeg ekstremt trøtt og sliten for tiden.  Og så ser jeg ut som et skikkelig kvisetryne=(
 
Murringer (håper ikke det er mensmurringer) stikkninger, kviiiiiser , luft i magen og blir veldig lett irritabel (pleier ikke å bli det til vanlig rundt mens tider)
 
Ømme pupper, og større pupper (føles sånn hvertfall), stikkinger i nederst i magen, og veeeldig trøtt nesten hele tiden. 
 
Oftere og mer sulten
Murringer
Ømme bryster
Småkvalm
Trøtt!

Men tenkte egentlig ikke over symptomene før jeg testet positivt :) 

Jeg HÅPER at jeg slipper ille kvalme, det høres utrolig tussig ut.... Men får vel bare ta det man får og være glad for å faktisk ha blitt gravid! <3
 
Jeg har "mens murringer" i korsryggen og nederst i magen daglig,ellers føler jeg meg oppblåst og har fått treg mage.

Lykkelig over å være gravid! :-D
 
Mine symptomer er mensmurringer og svimmel. Kommer noen kvalmebølger i ny og ne, men tror mest dette er psykisk....
 
Back
Topp