Hei alle - ny her!

snuppetuss

Første møte med forumet
Heisann!

Ny her! Fant akkurat ut at det er et forum her også - er ganske aktiv på www.barnimagen.com!

Jeg hadde en MA i sommer, og venter nå på klaff igjen. Trodde jeg var gravid denne mnd, da jeg er 2 uker på overtid, men har tatt 2 neg. tester med 1,5 ukes mellomrom.. Løpet er vel kjørt, men som de sier; Håpet er ikke ute før tanta kommer! [:D]

*krysse fingrene for at jeg er gravid allikevel*

snuppetuss

ORIGINAL: snuppetuss

Heisann!

Ny her! Fant akkurat ut at det er et forum her også - er ganske aktiv på www.barnimagen.com!

Jeg hadde en MA i sommer, og venter nå på klaff igjen. Trodde jeg var gravid denne mnd, da jeg er 2 uker på overtid, men har tatt 2 neg. tester med 1,5 ukes mellomrom.. Løpet er vel kjørt, men som de sier; Håpet er ikke ute før tanta kommer! [:D]

snuppetuss

Hei snuppetuss!!
Og velkommen hit til babyverden..
Du vil nok sikkert trives her sammen med oss.
Jeg har vært medlem siden onsdag 7/9-05
å trivdes kjempegodt allerede samme dag..
Du får svar på alle spørsmålene du har...
om ikke akkurat ett konkret svar, så får du vite andres erfaringer.
Så litt klokere blir man da[8|]
Veldig koselig her inne[:D]

ORIGINAL: snuppetuss

Heisann!

snuppetuss

Og håper selfølgelig at du er gravid[:D]

velkommen snuppetuss[:)] jeg har ikke vært medlem mer enn i 2 dager ca, men er hekta, hehe... du kommer nok til å trives her også =)

Velkommen, og lykke til med prøving![:D]

Velkommen snuppetuss og bertelure [:D]

HER VIL DU NOK TRIVES, DET GJØR I ALLEFALL JEG[:D]
VELKOMMEN

Hjertelig velkommen[;)]

Hei Snuppetuss!

Velkommen hit, her er det mye nyttig å få med seg og mange gode råd.
Jeg skriver ikke så mye her inne men er inne flere ganger om dagen og leser, mye spennende å lese.

Får håpe at du er gravid og lykke til videre.

Velkommen hit til oss Snuppetuss :)

Hygelig at du kom hit til oss også, vi er en stor gjeng her inne som er kjempe trivlige :) Så det er hyggelige vi blir flere. Du skriver at du er aktiv på barnimagen.com, håper du blir aktiv her inne også da...

Back
Topp