Hei alle... ny her jeg...

rikku

Andre møte med forumet
Tenkte jeg skulle stikke innom å hilse på og presentere meg selv :)

Jeg er førstegangsfødende fra bergen, termin 19 april og er 19 år gammel.... hvem er dere andre her inne da?[:D]

hei.. jeg en vestfoldsjente på 20 år som venter mitt første barn 6 april..
har du fått vite kjønnet?
det har ikke jeg, men vi skal på ny ultralyd 18 januar, gleder oss kjempe masse.. [:D]

juleklem fra meg[:D]

Jess, det blir 99% sikkert en liten gutt :) Sannsynligheten for at den dingsen mellom beina detter av er jo relativt liten så satser på at jeg kan hamstre "gutteklær" uten å sitte igjen med en litt macho jente... hehe

men men.... åssen har juleshoppingen vært for dere andre gravide da? Jeg har nok vært en av de som har sagt en del stygge ord midt oppi det hele...[:D]

Hei alle og god jul [:D]

Jeg har vært på UL 3 ganger pga morkaken lå litt langt nede på første UL'en så måtte komme igjen å sjekke....de to neste gangene var den på god vei oppover med fosteret..så det var jo bra..har helst lyst til å føde normalt...noe keisersnitt frister ikke meg. Så den siste UL'en fikk vi se VELDIG tydelig at det er en gutt [:D] kan ikke få gledet meg nok...!!! Pleier ikke å stresse rundt jul, men jeg er som regel i siste liten, men det har gått greit [:)]
Nivøen min er 2 mnd nå og skal være nisse på jul [;)] og to venninner av meg ligger på sykehuset med nyfødte gutter. Så er det meg og en annen venninne som skal ha til neste år [:)] alle med gutter...hehe..noen som tenker på fødselen da?

termin 13 april

hei og velkommen til oss... jeg er 23 om 5dager og har termin 14 april.. også min første..
juleshopping er et mas uansett syns jeg.. men enda værre å stå å vente i køer med vond rygg og tissatrengt.. kommet noen gloser her og gitt[;)]

hei og velkomen hit. Eg venter nr.5 mellom 24 og 26 april.... Vet ikke kjønnet, ville ikke vete det på UL siden vi aldri spurde med dei andre så ville vi ikke denne gangen heller. Men vi mistenker at det blir ei jente....
Juleshopping, ja mesteparten gjode eg faktisk unna på nettet og syntest det var herlig å sllippe butikkkø og slikt. Vi dro på 2 shoppingturer og det var nok for bekkenet mit. Har bekkenløsning så eg er glad for alt eg kan finne på internet. Hittil har eg også shoppet mesteparten av babyklær og ting på internet.

Lykke til vidare

dette er første gangen for meg..jeg venter en lien gutt (Markus)jeg er 18år og alene mor.. og venter den lille gutten min 25april!!

Hei og velkommen hit til deg og baby'n i magen ;o)

Jeg r 31 år, gift og har to gutter, Robin på 8 år og Kevin på 6 år ;o) Vi var på 3D ul på mandag, og fikk vite at vi får en gutt til ;o) Jeg har termin 24 april og vi gleder oss veldig til Lillegutt kommer ;o)

Stoooor klemz fra Lillegutt & acinom ;o)

Hei, velkommen og gratulerer med bebisen i magen! Jente på 23 her. venter første barnet 2.april [:D]

30 år fra Hadeland her. Venter vårt andre barn den 13 april.

Heisann og velkommen hit!

31 år, fra Tromsø, 2 gangs fødende.

Lykke til [:D]

Klem fra Kathrine

hei! [:)]

18 år fra Ålesund (nesten), skal ha min første 1. april! [:D]

Hei! Ny her jeg å. velkommen til alle andre nye å[:D]

jeg er 24 år gammel og venter barn nr 2. Terminen er 10 april. Har jente fra før på 2 år, jeg veit ikke hva vi får denne gangen.
ellers er jeg fra telemark.. nærmere bestemt Gvarv.

Håper vi alle kan bli nærmere kjent i tiden som kommer... [;)]

Back
Topp