Hei alle mai-jenter! :)

~lille nr 2~

Glad i forumet
Da er det min tur å si hei. 
Jeg har en nydelig datter som er 3 år gammel og venter nummer 2 <3

Er 7 uker på vei i dag <3

Formen har vært litt opp og ned. Er litt kvalm (men kaster heldigvis ikke opp) har ømme pupper og humøret mitt svinger veldig for tiden.
Velger å holde navn og alt slik hemmelig en stund fremover :)

Virker som en gjeng med flotter jenter her inne! Håper min lille spire holder seg godt fast slik at jeg kan dele både gode og vonde dager sammen med dere i tiden fremover.

Kjempe hyggelig:) 
Da regner jeg med at din termin er rett rundt min:) morro å følge deg og din spire:) 

krysser fingre og tær:) 

du har en tre åring fra før også.. det har jeg også-- eller... jan 09 barn.. så mi er "bare 2,5++

Gratulerer så mye og lykke til med svangerskapet! :-)

Så hyggelig lilyofthevaley :) Min jente er okt.08.

Ser at det er så mange som har mistet spiren sin her inne. En stund var det nesten flere om dagen :( Det er noe jeg går å tenker på nesten hver dag. Er så redd. Skjønner at det ikke hjelper på og gå å bekymre seg hele tiden, men kan liksom ikke noe for det.
Er takknemlig for hver dag som går <3

Grattulerer så mye! Jeg har termin 18. Mai så vi er vel ca like langt!! Håper du får et fint svangerskap:) snakkes!

Velkommen hit og gratulerer max med spiren! :-D

Grattis med nr 2 på vei Velkommen til mai-gjengen :)

Gratulerer så mye og velkommen hit... :)

Gratulerer så mye og velkommen inn hit!! 

(Må tro jeg slet med å lese nicket ditt først da jeg skulle legge deg inn på terminlisten ;) Men var jo ikke så vanskelig da jeg bare fikk delt opp litt ;) men leste først lil yo.... hehe )

Back
Topp