Hei alle mai-damer! :-D

Seeki

Glad i forumet
Tar sjangsen på å melde meg inn her! emoticon

Ser at det allereide er ein flott gjeng her, med gravide damer som har termin i mai 2013.
Gratulere alle sammen! Ser fram til å bli bedre kjent med dokke, ..og dele gode og mindre gode dagar ilag med dokke fram til babyane kjem.
Spennande tider vi har forann oss!

Kryssar fingrane for at alt skal gå bra med oss alle, og at dei små spirane i magane våre vekse seg store og sterke fram til fødsel emoticon

Klem Seeki

Gratulerer så mye :) Velkommen 
Er du forresten fra Nov 09 forumet? ;) Ser vi har et barn som er like gamle :):)

Gratulerer med spiren og velkommen:)

Gratulere med ei liten spire og velkommen hit til oss:) vi har masse å se fram til :)

Det stemmer Lykkelene88 :-D

Har vore lite aktiv her inne dei to siste åra.. men var mykje inne på november '09 forumet då eg var gravid med Nathaniel. Var du? :-)

Gratulerer så mye og velkommen! :)

Gratulerer!! Har nettopp flyttet inn her selv ;) er du fra Jæren? Hørtes slik ut av dialekten din ;)

Gratulerer så mye og velkommen til oss:-)

Samme her :P Jeg husker navnet på sønnen din når du sier det :) 
Jeg har byttet nick siden da, het lenemor88 i 09 ;) 

Seeki skrev:

Har vore lite aktiv her inne dei to siste åra.. men var mykje inne på november '09 forumet då eg var gravid med Nathaniel. Var du? :-)

GRATULERER 

Gratulerer så mye og velkommen hit:)

LykkeLene88 skrev:
Samme her :P Jeg husker navnet på sønnen din når du sier det :) 
Jeg har byttet nick siden da, het lenemor88 i 09 ;) 

Seeki skrev:

Lenemor88, ja då syns eg å hugse deg også :-) Kjekt at vi møtes her inne i mai-forumet! Når tid har du termin?

Tante Catti skrev:
Gratulerer!! Har nettopp flyttet inn her selv ;) er du fra Jæren? Hørtes slik ut av dialekten din ;)

Jæren faktisk :-D Nei, eg er frå Sunnmøre. Gratulere med en ny spire du også. Kor er du i frå då? :-)

Seeki skrev:

Tante Catti skrev:

Jæren faktisk :-D Nei, eg er frå Sunnmøre. Gratulere med en ny spire du også. Kor er du i frå då? :-)

Sunnmøre hehe ;) De sier dokke, ilag og dei på Jæren også, så derfor jeg trodde det! Selv er jeg fra Stavanger

Back
Topp