Hei alle kommende desembermammaer

Nina 23

Betatt av forumet
[:)] Er det flere enn meg som skikkelig gleder seg til jul her?
Jeg føler meg nesten som liten igjen da jeg gledde meg så vannvittig til jul [:D]

Denne jula blir så spesiell siden vi venter den lille den 17 desember og det er jo virkelig nært julaften...

Det å ikke vite om man er på overtid eller nettopp har fått nurket er så utrolig nytt for meg..

Flere som tenker slik? hihi

Hva driver dere med nå for tiden da?
Noen som har noen gode julegavetips til meg??

Klem fra meg [:)]

Har desverre ingen julegave tips, men jeg har termin den 17Des jeg også :)
Ang julegaver, så lønner det seg vel for oss å være tidlig ute. Ikke mye moro å gå høygravid på alle shoppingsentrene i byn de siste søndagene i Desember. Hehe...

Ellers er formen min på topp, jobber 100% fortsatt og trives med det. Begynner å bli litt sliten. Mangler litt overskudd på fritiden. Så jeg har ikke såååååååååååååå mye liv utenom jobb+familie+senga mi, hehe.
Men det hører vel med det også?

Gleder meg sinnsykt til jul. Håper ikke gullet kommer før 06, men tar han imot med glede før det. Har menstermin 24 des og UL termin 4 jan. Skal sjekke ut detta på 3d UL den 27 okt. Uansett føler jeg meg litt splitta når det gjelder klubber så jeg holder til i midtzonen. Var jo her først.
Julegaver ja.... jeg har ingen ide. Selv ønsker vi oss gavekort. Skal flytte i juli 06 og da er det kjekt med gavekort.
Julematen er det jeg gleder meg mest til. Er så glad i julemat. Om ikke annet håper jeg at gullet ikke kommer på juleaften.

Klem

Du skriver Linka at du skal på 3d ul :) så moro.
Håper på å få se bilde av det. Har kjempe lyst til det jeg også.

Skal prøve og legge det inn her, men jeg har hatt skikkelig dårlig erfaring med bilder her inne. Er skikkelig amatør når det gjelder bilder. Hvis du har lyst til å ta 3D UL kan du jo ringe Majorstuaklinikken på 22695510. Det koster 1000.- og da får du cd og bilder.
Klem

1000,-!? Hmmm...er det slik at det er billigere i Fredrikstad da!?
Mener å ha fått med meg at det der var rundt 800,-!?
Noen som vet sikkert?[8|]

Gjør de det i Fr.Stad også?

Jeg gleder meg også sinnsykt til jul... Også har jeg termin 5 desember så jeg er garantert å ha babyen der på julaften... Skikkelig rart å tenke på egentlig!!![:)]

Du er heldig mamma84 :) Du har nurket ditt på juleaften.
Jeg er vel den som ligger med høye smerter jeg da på juleaften og prøver å knipe igjen så mye jeg kan.
Må være kjedelig for ungen å komme ut på juleaften!??!?!

Jeg gleder meg også så enormt til jul...
Veslesøster er hjemme etter over 3 mnd i Spania, vi skal feire hjemme, med svigers, barna, til og med jenta til samboer på 7 år!! Og hun er i den rette julegave alder ihvertfall..
Så masse gaver, og sååå glad for absolutt alt hun får..
"åhhh, tegneark, akkurat det jeg ønska meg".. Og slik sier hun om alt!

Bare håper denne gutten kommer ut før jula da.. Legen min "tippa" at jeg kom hjem lille julaften.. [:D]
Er mye usikkerhet rundt jula nå pga når gutten kommer..
Men må bare tro det ordner seg.. Selv om jeg er litt bekymra generelt.. [;)]

Det er moro med jul :) Bare man er sammen men familien sin.

JEG GELEDER MEG
72 DAGER TIL JULEAFTEN!!!!!!!!!!!!!!

Jeg også gleder meg masse masse til jul. Har termin 26 desember jeg da, men man vet jo aldrig når disse små kommer. Håper i grunn at jeg får enten litt før jul, så jeg er hjemme igjen. Eller på termin. Julagaver ja... har begynt å tenke på det, og har allerede kjøpt inn nesten 2 gaver. Skal begynne så smått nå...

Heja! Hadde termin 20. desember i fjor... fikk den 30.desember! seint, men så velkommen! Regner me at jenta mi kommer til å bli ganske så irritert på meg når hun blir eldre![;)] Lykke til til alle gravide!![:)]

Er også kommet i utrolig julestemning allerede, ganske herrlig følelse.. [:)] Har begynt å lage julekalender til samboeren.. hehe.. kanskje ikke helt normalt, men er så glad i pakker selv at jeg klarte ikke dy meg [;)]
Har termin 10. des, så dersom alt går etter planen skal vel den lille være ute til julaften.. Gleder meg [:)]

Benteh: Snill du er som lager julekalender til typen :) Hørtes kjempe koselig ut

Back
Topp