Hei alle januarmammaer!

snusken

Forumet er livet
Nå har jeg vært borte fra babyverden hele desember fordi jeg har hatt det så travelt med jobb!! Nå er jeg endelig i permisjon og kan være her igjen [:)] Vet ikke om det er så mange som husker meg, jeg har ikke vært blant de ivrigste til å skrive, mye pga jobb.. Men jeg har skrevet noen innlegg om min første fødsel. Nå sitter jeg her å gruer meg til i morgen for da skal jeg inn på sykehuset og de skal prøve å snu nurket som ligger i seteleie... Jeg vet at mange har gjort dette og legene vet hva de gjør men jeg er likevel nervøs.. Er det noen som har gått gjennom dette som kan berolige meg?

Har heldigvis ikke erfaring med det, men ville bare ønske deg velkommen tilbake, og lykke til i morgen!

Takk skal du ha!! Og lykke til med fødselen din, det er nok ikke lenge før du får nurket ditt i armene [:)]

slapp heldigvis han snudde seg selv i siste liten før jeg skulle snu. Men du må ha lykke til[;)]

Velkommen tilbake og lykke til med morgendagen.
Klem

For de som ikke har lest det på generelt så gikk snuingen min helt bra!! Nurket hjalp selv til med å sparke ifra og ligger nå med hodet ned! Det tok bare 3 minutter og var ikke vondt, bare ubehagelig men det var så raskt over at det gikk fint!!

Hei og velkommen tilbake.
Jeg er i samme situasjon som deg. Barnet mitt ligger også i seteleie [&o]. Første gangen jeg opplever dette... Skal til samtale med en jormor på sykehuset i morgen i tillegg til at jeg skal gjennom noen undersøkelser + UL. Håper jeg får svar på alle mine spørsmål.[8|]
I dag er det 2 uker og 4 dager i gjen til terminen min så fødselen kan være igang når tid som helst.

Skulle ønske jeg kunne berolige deg med egne erfaringer...
Håper noen kan snu barnet mitt også [8|]

Lykke til.

ORIGINAL: snusken

For de som ikke har lest det på generelt så gikk snuingen min helt bra!! Nurket hjalp selv til med å sparke ifra og ligger nå med hodet ned! Det tok bare 3 minutter og var ikke vondt, bare ubehagelig men det var så raskt over at det gikk fint!!

super flott det var godt og høre. Kan tenke meg du ble nokså glad nå. Jeg kjente jeg grudde meg til fødsel før han snudde seg, men etterpå var det ikke noe problem.[:D]

Flott at alt gikk bra med snuingen din snusken. Da er det bare og vente da.
Klem

Fikk akkurat vite at pjokken ligger i setestilling her også. Visst noe som går...

Hvor og hvordan snudde de babyen din?? Hørste det var lurt å gå en fort tur og så drikke masse kald cola og deretter legge seg i "be til Mekka" stilling... Tenkte jeg skulle prøve det nå etterpå..

He he! Jeg har samtidig som deg svart deg på din tråd [;)]

Back
Topp