3 små engler
Glad i forumet
Nå har jeg holdt meg borte fra dere lenge. Rett og slett fordi det gikk så innpå meg at så mange mistet. Vi har slitt så lenge selv, og jeg har vært så engstelig for at noe skulle gå galt. Selv etter første ul klarte jeg ikke å slappe av. Men i går var jeg hos privat jordmor og hun var så utrolig flink. Jeg fikk se på babyen min i hele 20 minutter, både på vanlig ul og 3d. Og jeg ble så totalt forelska i den lille krabaten som lå der inne og sprellet med armer og ben. Så utrolig liten, og ikke helt ferdi baby, men bare min (og litt pappaen sin da[;)])
Og hun snakket om alt hun så. Hvor perfekt alt var, og hvor godt det stemte med uker og dager i forhold til hvor jeg var kommet i svangerskapet. Da jeg gikk derfra var jeg helt avslappet. Dette skal faktisk gå helt fint. JEG skal bli mamma i januar.... OG JEG GLEDER MEG[:D][:D][:D]
Og hun snakket om alt hun så. Hvor perfekt alt var, og hvor godt det stemte med uker og dager i forhold til hvor jeg var kommet i svangerskapet. Da jeg gikk derfra var jeg helt avslappet. Dette skal faktisk gå helt fint. JEG skal bli mamma i januar.... OG JEG GLEDER MEG[:D][:D][:D]