Hei alle januar snupper.

3 små engler

Glad i forumet
Nå har jeg holdt meg borte fra dere lenge. Rett og slett fordi det gikk så innpå meg at så mange mistet. Vi har slitt så lenge selv, og jeg har vært så engstelig for at noe skulle gå galt. Selv etter første ul klarte jeg ikke å slappe av. Men i går var jeg hos privat jordmor og hun var så utrolig flink. Jeg fikk se på babyen min i hele 20 minutter, både på vanlig ul og 3d. Og jeg ble så totalt forelska i den lille krabaten som lå der inne og sprellet med armer og ben. Så utrolig liten, og ikke helt ferdi baby, men bare min (og litt pappaen sin da[;)])
Og hun snakket om alt hun så. Hvor perfekt alt var, og hvor godt det stemte med uker og dager i forhold til hvor jeg var kommet i svangerskapet. Da jeg gikk derfra var jeg helt avslappet. Dette skal faktisk gå helt fint. JEG skal bli mamma i januar.... OG JEG GLEDER MEG[:D][:D][:D] 

Velkommen tilbake[:D] Og så kjekt å høre at du har fått en fantastisk jordmor som tar tid til deg og hører på bekymringene dine[:)] Dette kommer til å gå helt fint og du kommer garantert til å bli mamma i januar[:)] Så nå håper jeg at du klarer å senke skuldrene og kose deg her inne med oss de neste månedene[:)][:)]

Ja, mamma blir du i januar[:)]

Supert med så flott jordmor - heldiggris! [:D]

ååååå så fantastisk vennen, forstod du valgte litt avstand når så mange opplevde vonde ting her inne. Men ingenting bedre en å oppleve noe slikt hos en jordmor. Gratulerer såååå mye med friske lille gullet i magen som skal kooooose seg til januar. For å så kose seg på armen din...herli herli !

Stas å ha deg tilbake, snupp!![:)][:)]

ORIGINAL: mokkenikke88

Så kjekt å høre[:)]

Så godt at du har ei jordmor som tar seg god tid - og så bra at alt var fint med nurket [:D]
Kjenner selv at det har gått litt innpå meg med alle som har mista, så det er nok lurt å ta slike pauser når man "trenger det". Velkommen tilbake [:)]

så bra du kan slappe av litt mere........
og jeg er glad vi er så mange langtidsprøvere som fortsatt er med her [:)][:)][:)][:)]

Vi kan glede oss sammen til en LYS høst....

koslig å "se" deg igjen og at alt er bra med spira

så bra ;) godt du har fått ei flink å tolmodig jordmor, ikke alle som tar seg så god tid ;) vil også [:D]

Back
Topp