Hei alle i slankekrigen

Hege36

Gift med forumet
Vil bare si at vi har lag for at vi skal bli smågrupper som skal motivere og oppmuntre hverandre. Mye mulig jeg tar feil, men vil tro at et eller flere av medlemmen som ikke oppdaterte, gjorde det av den grunnen at de følte seg oversett?! Når enn starter krigen så blir vi jo liksom kjent med hverandre, så lager enn f.eks logo for sin gruppe, ikke alltid enn vet hvordan enn lager om den til signatur og spør da selvsagt de på laget sitt om hvordan det gjøres. Og må si at hadde jeg ikke fått svar på det og bare blitt oversett hadde jeg blitt lei meg, og kanskje blitt så irritert at jeg hadde driti i hele laget. Vi skal jo liksom være der forhverandre, ikke bare for noen.
Ikke vet jeg om hun jeg sikter til ikke oppdaterte pga det, men hun har faktisk ikke vært her inne siden 29aug, altså 3 dager etter hun spurte om råd
Så alle sammen, spesielt vi som er lagledere men dere andre også ikke glem slankevennene deres! Å slanke seg er virkelig tungt nok om enn ikke i tilegg skal føle seg oversett.

Dette var ikke skrevet for å gi noen dårlig samvitighet, men for at vi skal huske å ta vare på alle
 
Jeg er så enig med deg!! Skjønner faktisk godt om det var pga dette hun ikke oppdaterte...Man skal være et team...er jo det slankekrigen handler om....Hadde jeg følt meg oversett hadde jeg sikkert gitt f også!
Men er heldigvis på et veldig bra lag:) Håper alle føler seg inkludert i gruppa..
 
Huff da :( 

Det her er noe jeg ikke har fått med meg....

Man skal støtte, motivere og hjelpe sine lagvenner! Og alle i hele krigen må støtte og hjelpe hverandre, selvom vi er i forskjellige team! 

Har helt ærlig ikke fått med meg noe av det her, og synes det er veldig trist om vedkommende føler seg oversett!! :( :( 
 
Å så utrolig kjedelig.emoticon For min del hvis det var det som gjorde at hun ikke oppdaterte så har jeg veldig dårlig samvittighet for det. Jeg kan ikke det med logoer selv så da ble det liksom at man videreførte ballen til noen andre, og hvis alle tenker sånn så er det fort gjort at et innlegg ikke blir svart på har jeg erfart.

Jeg håper at hvis "du" leser dette og det var pga at du følte deg oversett at du vet at det ikke var meningen. Å føle seg oversett er IKKE greit. :-( Vi får bare lære av det uansett og bli flinkere som et lag.
 
Huff.. det var trist å høre at noen føler seg oversett..
Dette får vel bare stå som en lærdom til oss alle, at vi tar godt vare på hverandre.. 
Vi jobber jo alle mot samme mål...

 
Nå vil ikke jeg starte noe diskusjon her men bare si meningen min. Det er fort gjort å bli "oversett" på sånne forum, både på dette forumet og andre forum. For det første så kan det være fordi at andre ikke vet hva de skal gi til svar. Men det er også mulig at man ikke får så mye respons på sine egne innlegg om man ikke er så veldig aktiv skriver fra før. Jeg merket dette tidligere. Ingen visste hvem jeg var og muligens ikke kjente til nicket mitt, jeg var heller ikke så veldig aktiv og ikke så flink til å svare andre. Dette medførte at folk ikke svarte så mye på mine innlegg eller. Mulig det ligger noe i det, at om man ikke er så aktiv fra før og svarer andre, så er det ikke sikkert man får så mange responser selv på sine innlegg. Jeg vet ikke om det er sånn, men det er mine tanker om saken. Selvfølgelig er det dumt at noen føler seg "oversett". Er ikke sånn det skal være. Men man bør kanskje huske på å være litt mer aktiv selv også for å få litt mer respons. Dere som har vært her inne på dette forumet en god stund gir mer respons til hverandre for at dere kjenner hverandre bedre.

Min mening er at uansett hvor aktiv en bruker er eller ikke, så fortjener alle et svar så lenge noen har noe svar å komme med.

 


Klumpen*sin*mamma skrev:
Å så utrolig kjedelig.emoticon For min del hvis det var det som gjorde at hun ikke oppdaterte så har jeg veldig dårlig samvittighet for det. Jeg kan ikke det med logoer selv så da ble det liksom at man videreførte ballen til noen andre, og hvis alle tenker sånn så er det fort gjort at et innlegg ikke blir svart på har jeg erfart.

Jeg håper at hvis "du" leser dette og det var pga at du følte deg oversett at du vet at det ikke var meningen. Å føle seg oversett er IKKE greit. :-( Vi får bare lære av det uansett og bli flinkere som et lag.

Må signere den!
 
Back
Topp