3 små engler
Glad i forumet
Siden januargutten min ble desembergutt tenkte jeg at jeg skulle ta meg den frihet å hilse på dere her inne også. Jeg er en skikkelig langtidsprøver som endelig etter å ha venta i 7 år fikk møte den etterlengta gutten min 30.12.10 klokken 23.26. Planen var at han skulle bli størstemann i klassen, siden vi hadde termin 18. januar, men han hadde ikke tid til å vente, så isteden blir han en av de aller minste når han skal begynne på skolen om noen år [;)]
Nå har det gått snart 4 uker siden han kom, og vi har brukt all tid på å kose og bli kjent med hverandre, og dagene har flydd. Jeg visste ikke at dagene kunne fly så fort. Og jeg storkoser meg som småbarnsmamma [:D]
Jeg er nok ikke den mest ivrige babyverdenbrukeren, men er smått innom for å se hvordan det går med de andre småttisene. Derfor håper deg at jeg får lov å slenge inn en kommentar i ny og ne også hos dere desemberjentene [:D]
Slenger med et par bilder av mitt lille mirakel (IKKE QUOTE)
*Borte*

Nå har det gått snart 4 uker siden han kom, og vi har brukt all tid på å kose og bli kjent med hverandre, og dagene har flydd. Jeg visste ikke at dagene kunne fly så fort. Og jeg storkoser meg som småbarnsmamma [:D]
Jeg er nok ikke den mest ivrige babyverdenbrukeren, men er smått innom for å se hvordan det går med de andre småttisene. Derfor håper deg at jeg får lov å slenge inn en kommentar i ny og ne også hos dere desemberjentene [:D]
Slenger med et par bilder av mitt lille mirakel (IKKE QUOTE)
*Borte*