Hei alle desemberjentene

3 små engler

Glad i forumet
Siden januargutten min ble desembergutt tenkte jeg at jeg skulle ta meg den frihet å hilse på dere her inne også. Jeg er en skikkelig langtidsprøver som endelig etter å ha venta i 7 år fikk møte den etterlengta gutten min 30.12.10 klokken 23.26. Planen var at han skulle bli størstemann i klassen, siden vi hadde termin 18. januar, men han hadde ikke tid til å vente, så isteden blir han en av de aller minste når han skal begynne på skolen om noen år [;)]

Nå har det gått snart 4 uker siden han kom, og vi har brukt all tid på å kose og bli kjent med hverandre, og dagene har flydd. Jeg visste ikke at dagene kunne fly så fort. Og jeg storkoser meg som småbarnsmamma [:D]

Jeg er nok ikke den mest ivrige babyverdenbrukeren, men er smått innom for å se hvordan det går med de andre småttisene. Derfor håper deg at jeg får lov å slenge inn en kommentar i ny og ne også hos dere desemberjentene [:D]

Slenger med et par bilder av mitt lille mirakel (IKKE QUOTE)
*Borte*

Velkommen [:)], og gratulerer med en utrolig skjønn gutt!

ORIGINAL: lovelee

Velkommen skal du være

Og så fantastisk herlig at du endelig fikk den lille gutten du har ventet så lenge på!
Gratulerer så mye med en nydelig liten prins!

Jeg husker deg godt [:)][:)]

Først å fremst får jeg gratulere med den skjønne gutten deres

SEFF kan du joine oss jentene- skulle da bare mangle [:D]
Velkommen skal du være iblant oss

Gratulerer så mye med en nyyyydelig gutt! [:)]

Takk for det, jenter. Gleder meg til å bli kjent med dere [:D]

ORIGINAL: Siljemor88

Velkommen skal du være

Og så fantastisk herlig at du endelig fikk den lille gutten du har ventet så lenge på!

sign.

Velkommen skal du være

[:)][:)]

Gratulerer med en nydelig gutt velkommen til oss [:)][:)]

ORIGINAL: lovelee

[:D]

Gratulerer så mye med den skjønne lille gutten[:)][:)][:)]

Velkommen skal du være

Gratulerer med en nyyydelig gutt[:D]

Velkommen skal du være

[:D]

Back
Topp