hei alle dere vakre damer

Leandora

Forelsket i forumet
Er enda hjemme..har sovet kjempe godt i natt..har enda rier...men ikke lange nok...i morrest kom det en skikkelig slim klyse ut av med...den var stor...måtte nesten slite den ut av meg....og så var den brun...ÆSJ...iallefall...det må være noe som skjer snart....

Skal til jordmor å grine litt etterpå...

Takk for at dere er så snille å støtte meg med gode ord...det betyr faktisk kjempe masse...

OJDAAA!Forstår dine frustrasjontårer...du er litt av en fighter da!!!Skjønner hva folk mener nå når de sier hvor "sterke" og hvor mye vi vokser av en fødsel...vi blir herda rett og slett[:D]
Lykke til hos jordmor! Håper det blir litt fortgang hos deg nå..

Sender over en tålmodighetskos[:)]

OFF OG HUFF,TENKE DU E LEIE JA...DU BLIR JO NESTEN UTKJØRTE FØR FØDSELEN HE BEGYNNT[:'(]LYKKE TE KLOKKÅ TO,KRYSSA FINGRANE FOR AT NÅGE SKJER DÅ[:)]

Uff..så slitsomt å gå sånn da[:(]
Men,syntes du er kjempe tøff...godt at du har fått sovet godt i natt da[;)]trenger å samle krefter til fødselen...sender over mange trøste klemmer og styrke tanker[:D]
Venter spent på at det tikker inn mld..om at du har fått nurket ditt hele tia jeg da[:)]
lykke til hos jordmor,skal tenke på deg hele tia...
  klem og kos...

Masse lykke til -må være forferdelig slitsomt å gå rundt slik, så håper virkelig at noe skjer snart.  Krysser fingre for deg hos jordmor senere

uffda,,synd noen må slite slik i forkant, og ikke får hvile ut før den såkalte 5-mila starter!
Godt du har EN god natt bak deg da vertfall!!
Lykke til med jormora da, og håper du snart er ferdig nå!!
Klem[:)][8D]

Back
Topp