civciv Elsker forumet 19 Aug 2009 #1 Jeg har vært så sykt trøtt og sliten siste uka så i går kveld tok jeg en test selv om IKM ikke er før til søndag. Og den viste G R A V I D: [:D] Tok en ny test i dag tidlig og den viste det samme. [:D] Mens termin blir da 4. mai. [;)]
Jeg har vært så sykt trøtt og sliten siste uka så i går kveld tok jeg en test selv om IKM ikke er før til søndag. Og den viste G R A V I D: [:D] Tok en ny test i dag tidlig og den viste det samme. [:D] Mens termin blir da 4. mai. [;)]
Happygirl84 Forumet er livet VIP 19 Aug 2009 #2 Gratulerer kjempe masse =) Håper å komme etter om ett par uker =)
civciv Elsker forumet 19 Aug 2009 #3 ORIGINAL: Happygirl84 Gratulerer kjempe masse =) Håper å komme etter om ett par uker =) Takk. Krysser fingrene for at du er på plass her om et par uker. [:D]
ORIGINAL: Happygirl84 Gratulerer kjempe masse =) Håper å komme etter om ett par uker =) Takk. Krysser fingrene for at du er på plass her om et par uker. [:D]
Moniqas Forelsket i forumet 19 Aug 2009 #4 Sier grattis her inne også jeg [:D] Dersom testen min også er riktig så får vi termin samme dag :)
Cam.B Glad i forumet 19 Aug 2009 #5 Gratulerer så mye! [:D] Håper jeg også kommer inn her om drøye 2 uker[:)]
VilHaNr.2 Betatt av forumet 19 Aug 2009 #6 ORIGINAL: Happygirl84 Gratulerer kjempe masse =) Håper å komme etter om ett par uker =)
BAMBI84 Glad i forumet 19 Aug 2009 #7 ORIGINAL: Cam1983 Gratulerer så mye! [:D] Håper jeg også kommer inn her om drøye 2 uker[:)]
civciv Elsker forumet 19 Aug 2009 #9 ORIGINAL: Sicily Vi er ikke så mange her enda.. Velkommen! [:D] Takk takk. [:)]
M *maMma* 85 Flørter med forumet 19 Aug 2009 #10 ORIGINAL: Lone_mor Gratulerer så masse [:D][:D] signerer denne=)