Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra juni/juli Så glad for å høre at du er gravid igjen! GratulererJeg tar forsiktig skritt inn. Positive tester de siste to dagene. Termin ca 01.09.21
GratulererJeg tar forsiktig skritt inn. Positive tester de siste to dagene. Termin ca 01.09.21
Sniker fra juni/juli Så glad for å høre at du er gravid igjen! Gratulerer
Gratulerer
Min termin i følge el er 31.08, men føler "alle" går over tida, så tenker det er størst sjans for septemberbaby
Skjønner akkurat hvordan du har det. Det ble to tul her denne gangen, men syns det var lenge mellom den i uke 7 og den i uke 12 så kunne nok hatt en tilTakk for det! Er veldig glad, men også litt bekymret - men det er vel noe du vet alt om selv
Tenker det sammeKan henge litt her jeg og, med foreløpig termin 29/8. Det er jo mye kulere å være først i løypa i en termingruppe enn sistemann i en annen...
No fekk eg tårer i augene MIT90, så fantastiskLister meg stille og forsiktig inn her også, EL-termin 1 september (mens-termin 4 september, men tror mer på EL-terminen)
Fikk denne i dag, 13 dpo (3+6)
Vis vedlegget 343980
Det fikk jeg også Takk!No fekk eg tårer i augene MIT90, så fantastisk
Gratulerer så mykje