hehehehe!

Jessjess

Elsker forumet
Sambo sitter ved siden av meg i sofaen å spør hva jeg gjør på... "vent litt, må bare skrive ferdig!"- får han som svar.. Han ser nysgjerrig på meg og jeg svarer; "jeg bare preiker litt".... "hvem med da? Og hva om?" (han leser til eksamen så han er veldig nysgjerrig på alt annet akkurat nå) "Jeg snakker med babyverden.... om hva vi gjør på i kveld! =D " "Fyyffaa... Jeg må ha en øl til"........ 

hihi, tenk da, jeg er blitt smålig avhengig av en annen verden, av babyverden, og jeg digger det! heheh! Kjekt å preike med dere!! =) 

Takk det samme! Mannen her i huset er likedan ;) Skjønt han er jo aktiv på andre forum, men hvem gidder vel å prate om babyer, graviditet og sånne ting? Når jeg forteller han at denne uka begynner hjertet å slå etc. Så sier han til meg på halvveis tull: skal du være sånn denne graviditeten også? Haha. Han mener at ungen blir jo ferdig uansett, og en trenger jo ikke å holde seg oppdatert om hva som skjer til enhver tid. Så, det er godt vi er forskjellige, for jeg synes det er kjempekos! =D

hehehhe, samboeren min sier seg litt enig i det samboeren din sier! Hahhaha. huff ,uke for uke og utflod og følelser og alt passe fint for meg! =)  Sikkert annerledes for oss jenter, siden det er vi som er gravide! :) (forhåpentligvis jeg også) 

Ja jeg har fått hørt det noen ganger jeg også, ikke så mye ennå som sist gang, men vil nok få høre det tidsnok:P Hehe:) Man kan jo som regel prate om alt og ingenting her så:D

Hehe, sant! Og vi er jo like interessert i det, og det er godt å få snakka ut om det litt til noen som faktisk er interessert og føler det nogenlunde på samme måte ;)
Uten den himlinga og lydløse sukkinga og kommentarene som bare venter på å få komme... =)

Back
Topp