Hehehe, vist eg no tar..............

VilSåGjerne

Forumet er livet
maaaaaaaaaaaaaange metforminer til hvert måltid no, tror dere mensen kommer litt fortere då??????[:D]

har snakket med klinikken litt no, de skulle sende meg noen nye papirer(vet ikke helt hva det er men...)

så når mensen kommer igjen skulle eg ringe de......[:D]

men det kan jo ta vinter og vår no rett etter en sa? kan det ikke det????

er derfor eg vil ta mange metforminer[8D][:D]

ORIGINAL: ~ Babysyk ~

Må ikke tulle med slike piller. Ta de når du har fått beskjed om og hver dag.

Håper du får komme i gang fort igjen [;)]

såg ikke du at det var ment som tull?????[8|][8D]

ORIGINAL: ~ Babysyk ~

Metformin - Glucophage, er forresten ikke for å få mensen [8D] 

Jeg tror disse pillene hjalp meg til å få et vellykket forsøk og til å holde på spiren, så er viktig å gjøre som Hausken sier.

uten metformin får ikke eg mens...... så metforminen hjelper meg på mange måter[:)]

Vilsågjerne; jeg fikk mensen til vanlig tid igjen etter SA (dvs ca 28 dager etter), kjenner flere som har opplevd dette. Trenger nødvendigvis ikke ta lengre til[;)] Masse masse lykke til!

når eg går på metformin ligger syklusene på 22 til 42 dager[&:] håper den kommer på dag..........hmmmm skal vi se...... dag 15[:D]om 4 dager[:D]

sjitt,,,,,,e jo på dag 11 i dag jo,eller tolv. eg blødde jo litt fredagen,og lørdagen fosset det...... skal vi si lørdagen då? såfall så e eg på dag 11 i dag............... håper den kommer igjen snart, selv om eg blødde helt til fredagen.............

Hmmm.. en smule utålmodig kanskje???

Men du, det er egentlig godt at kroppen ordner opp selv, "systemet" skal jo gjøres klart igjen for å ta imot nye egg da, husk det [;)]  Jeg hadde forresten regnet dag 1 som fom lørdag, ordentlig "mens".

Når det gjelder SA så ble el forsinket til dag 19 når jeg hadde den som var på 7 uker - eller 6+6 for å være helt nøyaktig. Men lutealfasen blir normal, i hverste fall så kan den bli kortere ettersom kroppen er i ubalanse.

Men når det gjelder det jeg kaller kjemisk graviditet; mine to 4+1 var den siste tenker jeg dersom jeg kan regne med den, men den i august var 4+4/5 husker ikke helt - da ble ikke mensen eller el forsinket syklusen etter.

Du var jo i uke 4+ så da er det mest normalt at el blir så mye forsinket, men vi må ta i betrakting at du blødde litt leneger enn normalt så du kan legge til eta par dager til denne syklusen og ta utgangspunkt i det som er normalt for deg, men du har kanskje ikke normale sykluslengder? Men du tar jo de tablettene da så, da regner jeg med kanskje at de hjelper slik at det blir en normal sykluslenge på 26-34 dager på deg, men jeg hvet ikke så mye om syklusen din så det kan jeg ikke svare på egentlig. det hvet du best selv når du forventer el og når du forventer mens, og så kan det være at el blir 1-2 dager forsinket pga lengere blødning enn normalt etter din kjemiske graviditet. Men det sjedde ikke med meg, hadde 7 dager mens jeg med den i august og 6+litt til med den siste , normalt for meg er 5 dager tr.

Med SA som var 6+6 så blødde jeg  meget kraftig i 9 dager + litt småtteri etterpå. Da ble el forsinket fra normal dag 13-14 til dag 19. Lutealfasen var normal lengde for meg på 13 dager= dvs en syklus på 32 dager. Jeg må bare sjekke dette opp så retter jeg etterpå. Det stemte det!!

Back
Topp