Hehehe*misforståtte ordtak*

MissIndependent

Gift med forumet
Hehehe,kom nettopp på en gang jeg og mamma satt å snakka om noe,og mamma ble så ivrig og utbryter:"Ja,da tenker jeg det skal bli lyd i ei annen pipe jeg!"
Hahaha,jeg og pappa holdt på å le oss ihjæl!
Det heter jo :"DA får pipa en annen lyd"
HUn har også sagt:Nei,vi må vente til til har fått vann over hodet"
"Hodet over vann" eller?

Eller da jg snakket med en kunde på tlf som ikke hadde betalt regningen sin:"åh,det har gått helt i glemme skuffen"
"Glemmeboka" kanskje?

Har dere noen morsomme?

Hahahah, moro [:D]

Vet jeg har ledd godt, spessielt av søsteren min som ikke er helt rå på det der, men kommer ikke på noen i farta..
Skal gå litt i tenkeboksen [8D]

Uff.. det der er typisk sånne ting jeg kan si [:o]
Er skikkelig dårlig på ordtak eller å sitere andre.. [8D] Kommer ikke på noen nå, men hadde jeg spurt mannen kunne han sikkert laget en egen blogg med alt det dumme jeg sier i løpet av en dag..

(De fleste tror jeg er veldig stille av meg, fordi det er jeg som regel blant folk jeg ikke kjenner 100%.. men hjemme er jeg den værste kaklehøna og det er så og si ikke stille i det hele tatt her. Enten er det meg, eller så er det eldstemannen (som har arvet det genet fra meg) som kakler i ett.. og da kan man jo forstå at det blir sagt mye mindre smart i løpet av en dag [:D])

En venninne av meg sier ofte at det blir DRAMAskirk, ikke ramaskrik, hehe.
Og en venninne av mamma sa; Ja, ungene vokser som varmt hvetebrød. [8D]

Hehe, jeg er alltid første mann som ler når noen bruker et ordtak feil osv, men er desverre også en av de som ofte sier feil og.. hehe (då er det jo greit å le)

Jeg hadde en periode jeg fikk for meg å si : det spiller ingen forskjell (det spiller ingen rolle)

Ellers vet jeg det er mange fler, men kommer jo selvfølgelig ikke på de no..

Hadde en kollega som alltid blandet. En gang sa hun:

Da kan han bare sitte der med det lange skjegget sitt i feil postkasse.

fin blanding av:
Få lang nese
skjegget i postkassen
Stå opp på feil side av sengen

Back
Topp