hehe..uffamei!

sol-stråle

Elsker forumet
jeg skal i bryllup på lørdag, lette og lette etter kjole så kjøpte jeg meg en kort kjole hadde lett etter lang men fant det aldri...så sier svigerinna mi at vi kan prøve å sy en kjole, som jeg nå er redd ikke blir ferdig ..og i dag var jeg på jente tur til dokka for at de skulle kjøpe seg kjole, og der hang den,,, drømme kjolen min...halv pris av halv pris    kostet egentlig 1700 og kunne nå kjøpe den til 450  og ja jeg kjøpte den.... uff,,,,også svigerinna mi da som har slitt å sy kjole, satser på at den ikke passer da hehe....

jaja, sånn kan det gå[:)] når man ikke leter etter noen ting så finner man massse fint[;)][:D]
gratulerer med drømmekjolen og til en drømme pris[:D][:D]legg ut bilde da så vi får se[:)][:)]

Ja, vil se bilder!!!![:D]

skulle gjerne lagt ut bilder , men det er noe galt med datan , får ikke lagt inn bilder mer:(

skitt au[8D] du fant jo drømmekjolen da....kanskje du kan bruke den andre ved en senere anledning[:)]

får du sendt på mail da?så kan jeg legge ut for deg

problemet er at jeg får ikke lagt bildene inn på datamaskina.... fra minnebrikken. må få levert maskina min inn på reparasjon:(

Back
Topp