Hehe, snakk om prioritering

JEg kan og godt drikke te kaldt. Spesielt Pukka teene!

Ja, de er bare best:-)
Jeg kom inn i en helt ny teverden da jeg endelig prøvde dem:-):-)

Noen som har prøvd og kjenner forskjellig effekt av ammete og fenikkelte?
Kjøpte meg fenikkelte først og den var kjempegod. Ammeteen er ikke like god, og jeg vet neimen ikke om den har noen bedre effekt heller..

Noen som har prøvd og kjenner forskjellig effekt av ammete og fenikkelte?
Kjøpte meg fenikkelte først og den var kjempegod. Ammeteen er ikke like god, og jeg vet neimen ikke om den har noen bedre effekt heller..

Ammeteen har vel mer innhold som skal kunne øke melkemengden tror jeg. Er det karve, tro?
Fenikkel hjelper mot mageknip, men ikke nødvendigvis direkte på melkemengden tror jeg?

Ammeteen har vel mer innhold som skal kunne øke melkemengden tror jeg. Er det karve, tro?
Fenikkel hjelper mot mageknip, men ikke nødvendigvis direkte på melkemengden tror jeg?

Jeg vet ikke:-)

hahaha, tror det er omvendt jeg :p :eek:

Godt smaker det uansett:-)

Og det værste er jo at jeg ikke løper avgårde med en gang jeg gjør denne oppdagelsen.., neida - jeg sitter her enda!! Hallo!! hehe

Hahahha, jeg DÆVVER... Seriøst magemuskelene som ikke fins lenger jobber som f*** nå :laughing025 :laughing014 :laughing002

Hehehe synes jeg ser deg :dance018

Back
Topp