hehe så sovnet han

PippiLottis

Elsker forumet
foran TV, skjønningen min. Sitter å ser Dumbo på playhouse Disney pluselig hører jeg noe snorke lyder og sutter lyder han sover søtt, ville ligge han ut men vi har så mye sol på for siden av huset på formiddagen og vi holder på å male huset så kunne ikke sitte vognen bak heller, så la han inn i sengen,håper han sover et par timer...Selvom det er varmt

Så søt :)

ja og veldig dejlig, han er begynt å stå så sinnsykt tidlig opp...tror det er fordi vi tar han opp i sengen vår for å kose....,men han vil ikke sove sammen med oss det er veldig sjeldent så han bare tuller rundt

Faren er veldig svak for han vist han griner litt,hehe. Men tror jeg må være litt strengere og la han vær på rommet til 7 eller noe

Han går i seng som regel klokkem 19, men han er kjempe trøtt når han våkner 6 men vil ikke sove mer...

Sånn er det her å.. Opp klokka 6 hele uka, samma om det er helg eller ikke.. Men jeg er blitt vant til det.. Også tar han en liten lur ett par timer etterpå..

Jeg vil ikke bli vant med klokken 6, hehe her er vi vant med 7 og det er fint, men siden det er så varmt våkner han..uff Håper det blir bedre snart[:)]

Opp 6 her også... til og med 5 i en periode. [&:]
I natt våkna snupp mye så han sov helt til 8:20 i dag 

Back
Topp