Hehe:P

VenterPå

Forelsket i forumet
Ingen tvil om hvilken fotball-klubb babyen er i huset skal bli tilhenger av:P

Vedlegg

• 1365416037141.jpg
    1365416037141.jpg
    57,8 KB · Visninger: 45
Helt riktig,kunne jo ikke vert noe annet lag:-)
Her fikk yngste snuppa rbk kjole når hun ble født,så lille snuppa i magen får nok arve den:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Hehe her blir det nok brann<3 av engelske lag har meg og mannen forskjellig lag så der må vi vel forsette å "krangle" :p

Hihi, godt å se at det er flere som får fotball laget inn med morsmelken:-p Her i huset er det england og chelsea som gjelder:-) Storesøsters garderobe er godt utrustet med supportergjenstander, så nå venter bare sambo på at nye drakter skal komme så lillebror også blir godt kledd:-p

Det er pappa'n som er drivkraften her i huset,jeg bryr meg egentlig ikke så mye:P men det er utrolig hvor mye storesøster på 4 år har lært om sport og idrett:)

Værken jeg eller pappaen er noe fotball interessert, men farmoren er fra Liverpool og vi bor i Bergen, så regner med at det kommer litt Liverpool og Brann ting når Mathias kommer ;)

Her er det mor i huset som er fotballfan :-) Pappsen kunne ikke brydd seg mindre tror jeg.. Eller når jeg først får han med på kamp så blir han litt ivrig akkurat der og da.. :-) Tror han følger med i smug....

Her blir det United, selvfølgelig. Mannen min gir totalt blaffen i fotball, men jeg kommer fra en temmelig belastet familie :)

En slik skulle vi hatt og, selv om vi krangler om brann vs Rosenborg!

Her har pappa lyst å fylle hele bebirommet med rbk-effekter!!! Uaktuelt, men body, smokk og lue er søtt ^^

Her er vi en stemmig og det var vi når vi møttes,både mannen og jeg har siden vi var små holdt med Rosenborg og Liverpool...

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp