Hehe, nå kan vinteren bare komme ;)

FrøkenFryken

Gift med forumet
Jeg har handlet dresser, ulltøy, fleece, handsker,votter,halser og jakker [8D]

Nå mangler eldstemann en allværs-jakke, gore texer og thermo støvler, mellomste mangler fin-støvletter og kåpe. Minsta mangler en fleece-dress og votter [;)]

Elsker vinter jeg, nå har jeg liksom kjøpt litt og litt slik at alt ikke blir så dyrt på en gang...

Håper vi får en like fantastisk vinter som vi hadde sist (vestlandet) [8D]
Og jeg bare eeelsker jul [:D]

Oij! Mangler votter og sko hvertfall. (skulle ta på joggeskoene som hun ikke har brukt i sommer og jaggu var dem for små[8D], så må ha joggesko og vintersko). Og noe ullplagg. Ellers tror jeg vi skal klare oss. 2 par støvler, 2 finlandshetter, 1 vinterjakke, 1 ny vinterdress, 1 arvet dress til å ha i barnehagen. Har en vindtett lue med for som kan brukes utapå finlandshettene. Har 1 regnsett, 1 tynndress (bevernylon), 1 vinn og vannavstøtende "fleece" dress. Har også fått en "kåpe" eller duffelcoat, men det blir vel nærmere våren den passer tenker jeg. 

Jeg har igjen å kjøpe én dress. Vinterskoene vi skal ha er ikke kommet i butikkene ennå men jeg går og kikker hver dag. Fleece og ull er kommet i hus til alle tre. 2 av 3 har fått seg nye luer. Jeg må sjekke vottebeholdningen, men den blir alltid supplert i løpet av vinteren uansett (noen spiser den ene votten her...[8D]) Sokkebeholdningen må oppdateres. Jeg ser jeg har igjen litt ja, men vi er jo fortsatt i august [:D]

Holder forresten på å strikke ullbukse til mini nå, jentene så jeg hadde begynt å strikke og bestilte hver sin rooosa [:D]

Oi, så flink du er! Jeg har ikke tenkt lenger enn til i morgen jeg..

ORIGINAL: lnie

Er jo ikke verst bare det dah [:D]

ORIGINAL: FrøkenFryken

ORIGINAL: lnie

Er jo ikke verst bare det dah [:D]

Jeg bare jugde. Jeg har ikke tenkt lenger enn til hva jeg skal foreta meg etter at jeg har skrevet dette. Altså, trykke på OK. :p

Wow! Det må jeg si[:D]
Jeg har bare kjøpt vinterdress jeg[:)] Å lue og votter da.. Men jeg liker å ha flere luer og votter[:)] Skal kjøpe stonz snart.. Å så mangler jeg ullklær og en tynnere dress[:)]

Ojoj, så langt har ikke jeg kommet enda [;)] Men mamma hadde ett ønske om å få holde ungene med vinterdresser (for å få kjøpe noe ordentlig til dem), så det har begge to [;)] Hun kan bruke det meste av det hun hadde i fjor også da [:)]

Back
Topp