Hehe.. mimre, mimre..

SuperBerta

Glad i forumet
Jeg kom på noe istad, fra skoletida..

Husker dere de Champion-treningsbuksene med knapper nedover på begge sider? Sånn at man bare kunne dra av buksa, omtrent som en stripper..[8D] De var ihvertfall veldig populære en periode når jeg var 15-16 år..

Venninna mi fikk buksa først, og opplevde jo et par "uhell" takket være gutta i klassen, som syntes det var hylende festlig å ta tak i hver side av buksa, og rive den av..
Så når jeg fikk min bukse, fikk jeg mamma til å sy sammen buksa fra toppen og et stykke nedover..[:D]

Da var det ikke så morsomt å dra av buksene lenger gitt![:D]

jeg tror jeg har sett dem, men jeg er nok for gammel til å ha opplevd den moten selv - jeg er mer den "rosa ball-genser, tynt skinnbelte og høyvannsjeans" (bortsett fra at jeg ikke var med på det med ball-genser da... [8D]

Jaaa jeg hadde de også[:D] Snålt å tenke tilbake[8D]

Det var sjelden råd til nye klær hos oss. Gikk mye i arva klær fra min mors kollegers barn. Men jeg husker engang vi alle fikk helt nyer stone-wash-jeans. Det var stort!
(er en litt annen tid mine barn får vokse opp i. Kommer til å ha bra råd til klær og utstyr)
Men min mann hadde ball-genser! (og store briller)

ORIGINAL: Olive76

Det var sjelden råd til nye klær hos oss. Gikk mye i arva klær fra min mors kollegers barn. Men jeg husker engang vi alle fikk helt nyer stone-wash-jeans. Det var stort!
(er en litt annen tid mine barn får vokse opp i. Kommer til å ha bra råd til klær og utstyr)
Men min mann hadde ball-genser! (og store briller)

Det er andre tider for de fleste av oss økonomisk nå ja.. Heldigvis! [:)]

Han var nok utrolig fin altså, med Ball-genser og store briller![:D]

ORIGINAL: lenemor

jeg tror jeg har sett dem, men jeg er nok for gammel til å ha opplevd den moten selv - jeg er mer den "rosa ball-genser, tynt skinnbelte og høyvannsjeans" (bortsett fra at jeg ikke var med på det med ball-genser da... [8D]

Ja det var tider det gitt[:D][:D] Jeg ønsket meg VELDIG en ball-genser, men de kosta jo flesk[&:]

Hi hi husker dem godt, hadde et par av dem ja
Så husker jeg Dr Martin sko jeg fikk knall grønne husker jeg.

JEPP, de husker jeg.
Jeg hadde den i ADIDAS :)

ORIGINAL: *Gullungene*

JEPP, de husker jeg.
Jeg hadde den i ADIDAS :)

jeg og[:D]

Jeg fikk ikke slike bukser. Men kjøpte min egen adidas da jeg var ca 16-17 tenker jeg.
Kan ikke huske at jeg ville ha før.. var nok redd for at noen skulle dra den av[8D]

Ja jeg hadde slike bukser.. og ball gensere, og seilerskinnsko, og ullstrikka gensere.. og isydd stoff på sidene i olabuksene.. og traktor sko, spisse cowboyboots osv hehehe[:D][:D][:D]

ORIGINAL: lakrisbåten

Ja jeg hadde slike bukser.. og ball gensere, og seilerskinnsko, og ullstrikka gensere.. og isydd stoff på sidene i olabuksene.. og traktor sko, spisse cowboyboots osv hehehe[:D][:D][:D]

WOW!!! Du har vært med på det meste du![:D][:D][:D]

ORIGINAL: SuperBerta

ORIGINAL: lakrisbåten

WOW!!! Du har vært med på det meste du![:D][:D][:D]

Ja og med ei søster som var 4 år eldre tok jeg etter henne vettu... Var i klesskapet hennes og tyvlånte klær etter hun reiste på skolen. Rakk det akkurat før jeg måtte reise avsted på morran[:D][:D]

ha ha ha.. ja.. de buksene var jo sååå lekre!! haha.. jeghadde de ikke.. men husker jeg ønsket meg det såååååå intenst!1 men mamma mente jeg hadde nok klær... mn jeg hadde jo ikke de kule buksene der da..[8|][:D]

Back
Topp