Hehe, litt morsomt!

smash

Forumet er livet
VIP
Jeg har jo en golden, på ca 35 kilo, og fra i går til i dag, har vi passa en mops (dverg) på 3 kilo!
Hunden min er 7 mnd, og mopsen er 3 år. Helt siiiiinnsykt dominerende den mopsen er!
Han var sjefen, og Laban kunne bare drite i å prøve seg på no[8D]
Og fliiiiinke Laban, underkastet seg med en gang mopsen sa ifra!
Her ser dere hvor dominant han var: (litt komisk at en sååååå liten hund, tror han er så stor[8D])

[:D]

Er det ikke sånn at det er den eldste som er dominant uansett størrelse?

Søte mopsene[:D]

ORIGINAL: Helene Burugle

Er det ikke sånn at det er den eldste som er dominant uansett størrelse?

Søte mopsene[:D]

Ja, tror det. Hvertfall etter hva jeg har sett. Laban har kun hundevenner som er eldre enn han, og alle er sjef over han, uansett rase.
Litt komisk! Bittelille mopsen! Hhih! Har bare gått å flira i hele dag jeg[8D]

Det merket vi fakisk med katten da vi fikk hunden for 8 år siden. Katten ble den dominerende sjefen av de to med en gang, og selv om hunden er 4 ganger så stor som katten så forble den sjef helt til jeg å hunden flyttet hjemmefra. Men fortsatt så underkaster hun seg katter hun møter.

ORIGINAL: Jente09Spire11

Det merket vi fakisk med katten da vi fikk hunden for 8 år siden. Katten ble den dominerende sjefen av de to med en gang, og selv om hunden er 4 ganger så stor som katten så forble den sjef helt til jeg å hunden flyttet hjemmefra. Men fortsatt så underkaster hun seg katter hun møter.

Hahaa, en katt!! så komisk! Skulle gjerne vært oppi hode til et dyr en gang! Mye rart som skjer oppi der tror jeg[8D]

Da må jeg vise denne [8D] Ikke mine hunder da

ORIGINAL: Lillezilje

Hahah, kult bilde!! hunder er så morsomme!!!

ORIGINAL: smash

ORIGINAL: Lillezilje

Hahah, kult bilde!! hunder er så morsomme!!!

Hehe.. jepp.. ser tydelig hvem som er sjefen der

Back
Topp