Heh.. jeg har bakt i dag..

Knotten

Elsker forumet
I dag skulle jeg være fadder for en liten plugg, og i anledning selskapet skulle jeg bake After Eight Cupcakes.
For to dager siden bakte jeg de for å sjekke at de ble spiselige og så sånn noenlunde ok ut. Det gjorde de!
Hva som skjedde i dag, vites ikke.

Sånn skulle de se ut, fine, ikke sant?!

Dette endte jeg opp med..

Det ble ingen muffins i barnevelsignelsen..

Hahahaha!!! Åj åj, sorry at jeg ler...! [:D] Aner ikke hva som har skjedd, men om det er noen trøst, har jeg sett det før. I mitt eget kjøkken...

Hva har du gjort med nicket ditt forresten?? [:-]

flinkis!! stolt a ræi![8D][8D][:D] men di var sikkert gode og sprø da?? hihihihi[:D][:D]

Huff daaaa. :S

hahaha;P Eg trudde du hadde laga dei første;P men hahahaha!!!:P Resultatet ditt.... Eg dør!!:P

ORIGINAL: Escuro

Hahahaha!!! Åj åj, sorry at jeg ler...! [:D] Aner ikke hva som har skjedd, men om det er noen trøst, har jeg sett det før. I mitt eget kjøkken...

Hva har du gjort med nicket ditt forresten?? [:-]

Hahah, jeg vet ikke helt, jeg.. For mye bakepulver? Jeg kikket tilfeldigvis inn i ovnen etter en liten stund, da var det like før de eksploderte. De svulmet, det rant røre over kanten, det lå små dammer med muffins i bunnen av ovnen.. 
"Hmm.." tenkte jeg. "Kanskje det hjelper hvis jeg tar de ut en liten stund, for så å sette de inn igjen?" NEI! Det hjalp ikke.

Nicket mitt, ja.. Haha, nok en "typisk fragle".
Da vi hadde hemmelig venn glemte jeg å sende med kortet med hintene, så jeg tenkte at jeg skulle lage en ny profil og sende hintene til Majanne der.
Da jeg lagde denne nye profilen, ble min gamle automatisk slettet.. så hvordan noen kan ha både èn, to og tre forskjellige profiler her, er for meg ett mysterium.

Heh, ja, Susa, de ble rimelig sprø!
Det ble litt sånn "After Eight-knekkebrød".

ORIGINAL: Fragle1

Heh, ja, Susa, de ble rimelig sprø!
Det ble litt sånn "After Eight-knekkebrød".

after eight knekkis! jeg dæuvver! øvelse gjør mester!! - eller no[8D][8D][;)][:D]

ORIGINAL: sorciere_

hahaha;P Eg trudde du hadde laga dei første;P men hahahaha!!!:P Resultatet ditt.... Eg dør!!:P

me to![:D][:D][:D][:D]
Stakkars deg

Back
Topp