Hegemw

*Bobbo*

Forumet er livet
Gratulerer med 30 uker. [:)][:)][:)]

Slenger meg på denne!

Nå er det ikke lenge igjen.. tiden fremover kommer nok til å gå både fort og sakte! [:)]

Klem

Gatulerer så mye med 30 uker vennen, beklager at jeg er dårlig til å passe på deg nå, som din sladreven.

Men lover jeg kommer sterkere inn i den nærmeste fremtid.

Men er nok litt bekymra at vi havner på sykehuset samtidig her, men det ordner seg nok.

Sender over en stor klem til deg og lykke tilmed småjentene i magen, håper at du orker å bevege deg rundt på krykker.

ja har en følelse at vi kanskje havner på sykehus samtidig :)
men skjer det så sender jeg bare mld til sola så sladrer hun :)

jo vondt noen dager, men har ikke vært flink til å brukt krykkene enda :) er litt sta , eller for sta som mannen min sier.

håper alt er bra med deg også :)

Gratulerer med 30 uker [:)]
Fiiiin mage du har også[:)]

ORIGINAL: snuppis30

Gratulerer med 30 uker Hegemw [:)]

Dunn: gratulerer med 37 uker [:)] Det nærmer seg for deg nå [:D]

Takk! Det nærmer seg veldig. [:)]

takk :)

er jeg heldig så er de i magen ut året.
var på sykehuset på sjekk idag, og han kunne med sikkerhet si at de ikke blei inne til termin,
han håpet på at jeg kunne nå 34 uker, og det er rundt nyttårsaften,  så det er målet mitt også,
de har å holde seg inne til 1 jan ihvertfall.

ORIGINAL: hegemw

takk :)

er jeg heldig så er de i magen ut året.
var på sykehuset på sjekk idag, og han kunne med sikkerhet si at de ikke blei inne til termin,
han håpet på at jeg kunne nå 34 uker, og det er rundt nyttårsaften,  så det er målet mitt også,
de har å holde seg inne til 1 jan ihvertfall.

Nå sniker du ikke i køen hege! [;)]

Håper de holder seg der ihvertfall til 1.januar.

Sa han hvorfor han trodde de ikke holdt seg der inne?

livmor halsen eller hva det nå var, den var lukket men var ganske tynn. så den holder nok ikke så ekstremt lenge. men han håpet på at det holdt til uke 34 som er nyttårsuka.
nei skal ikke snike, har ihvertfall ingen plan om det, håpe de holder seg der til 1 jan ihvertfall.

Back
Topp