*Bobbo* Forumet er livet 20 Jun 2009 #1 Var utrolig koselig å treffe dere idag jenter. [:)][:)][:)] Må gjentas snart. Ha en fortsatt fin helg jenter. Stor klem.
Var utrolig koselig å treffe dere idag jenter. [:)][:)][:)] Må gjentas snart. Ha en fortsatt fin helg jenter. Stor klem.
hegemw Forumet er livet 21 Jun 2009 #2 ja takk for det, var kjempe koselig å treffe dere real life koselige jenter å treffe, må gjentas ja :) var da ikke fjern du ivara :) er jo normalt å være det i dine dager med hormoner
ja takk for det, var kjempe koselig å treffe dere real life koselige jenter å treffe, må gjentas ja :) var da ikke fjern du ivara :) er jo normalt å være det i dine dager med hormoner
*Bobbo* Forumet er livet 21 Jun 2009 #3 ORIGINAL: Ivara ORIGINAL: snuppis! Neste gang skal jeg være med [:D] Det må du [:)] Du var savnet i går, Muppa også. Signerer.
ORIGINAL: Ivara ORIGINAL: snuppis! Neste gang skal jeg være med [:D] Det må du [:)] Du var savnet i går, Muppa også. Signerer.
*Bobbo* Forumet er livet 23 Jun 2009 #5 Alltid super hyggelig med treff. Gleder meg til neste gang allerede. [:)][:)][:)]