hegemw ang moxa rolls

MAHO78

er endelig mamma:)
Januarhula 2014
hegemw: "jeg var hjemme fra jobb 2 ivf,men legen ville ikke sykemelde meg så jeg brukte egenmeldinger.
jeg tok jo også da akupuntur og moxa rolls sigar for å varme livmora. og jeg blei gravid ja

men fryseforsøk ville jeg nok ikke vært hjemme, heller et fersk forsøk kanskje, for da er man jo ofte litt mere sliten og vondt"

Såg du skreiv at du hadde brukt det i eit innlegg. Fekk du tak i det gjennom din akupunkør eller bestillte du på nett sjølv? Har ik høyrt om dette før i dag. Enkelt å bruke? Eg får akupunkturbeh. hjå min fysioter., men veit ikkje om ho har kjennskap til dette. Får høyre med ho då eg skal til time hjå ho i morgon. No må alt prøvast ut her! Fortell gjerne litt om din erfaring om dette hegemw. [:)]

moxa roll er en sigar laget av noe urter,lukter ikke akkuratt godt, men den tennes på, får denne av akupuntøren,hun tegner en merke på ryggen,skal ta denne sigaren da som er tent på frem og tilbake på dette stedet (ikke for nærme,men man skal kjenne det varme)dette gjorde da mannen min på meg, 2 ganger første dagen, eller en gang om dagen til sigaren var tom (5 dager ca).

jeg tok da akupuntur 30min føre innsett og 30 min etter innsett,så brukte jeg da denne sigaren.

jeg anbefaler dette,for jeg har stor tro på at dette gjorde meg gravid, alt dette her.

ja hør med akupuntøren din om den.

Takk for svar hegemw. Vert nok ikkje til at eg bruker dette denne gongen, men har gått til akupunktur no i mange veker så satsar på det gjer susen! Vart jo gravid på 3 ICSI etter akupunkturrunde og trur at det har hjelp på sjølv om det berre vart kort festing den gongen.  

Back
Topp