Heftige bevegelser på bebis.

Bkno2737082

Andre møte med forumet
Drakk et par glass blåbærsaft til middag. Du verden da våkna bebis når jeg satte meg i godstolen.

Skikkelige heftige bevegelser og hun er jo stor nå. 39 + 5 . Føles nesten som hun prøver å si:"jeg vil ut!"
Helt greit det altså, men tror ellers at jeg går over termin som er den 12.

Flere som har aktive bebiser?

Drakk et par glass blåbærsaft til middag. Du verden da våkna bebis når jeg satte meg i godstolen.

Skikkelige heftige bevegelser og hun er jo stor nå. 39 + 5 . Føles nesten som hun prøver å si:"jeg vil ut!"
Helt greit det altså, men tror ellers at jeg går over termin som er den 12.

Flere som har aktive bebiser?

Jeg har også termin 12, men er i følge app og jordmor 40+0 i dag?
Når det er sagt så har min også vært meget aktiv de to siste dagene. Det både ser og kjennes ut som om hun skal bryte seg ut :p

Har hatt veldig aktiv baby hele tiden. Forskjeller nå er at det er skikkelig smertefullt når h*n er aktiv.
Sparker i fra i ribbeina, og gjør sånn at det presser på som bare juling nede i skrittet på samme tid. Jeg klarer ikke å være stille, eller sitte stille når det står på.
Gjør ufattelig vondt, og føles som det er 2 der inni når det står på som verst :sour::nailbiting:

39 + 6 sier appen..

Godt å høre det er flere aktive bebiser begynte nesten å lure på om hun var for aktiv...

Han er veldig rolig på dagen, men når jeg legger meg er jeg redd han kommer ut. Mannen legger seg unna for han får ikke sove av all sparking i ryggen. :p

Her er han også ganske rolig på dagtid. Litt spark oppover innimellom som ikke er så smertefullt egentlig. På kveldene er det fryktelig smertefullt. Da beveger han seg langt nede (selv om jeg har fått beskjed om at hodet er festet?!) og da klarer jeg ikke sitte i ro, må opp å bevege meg. Er forferdelig! Samtidig får jeg elektriske støt nedover innsiden av lårene. Au!! :(

Jeg har også termin 12, men er i følge app og jordmor 40+0 i dag?
Når det er sagt så har min også vært meget aktiv de to siste dagene. Det både ser og kjennes ut som om hun skal bryte seg ut :p
Jeg er 40+0 i dag og har termin 11☺merkelig da

Syns min har blitt roligere.. Kjenner sjelden sånn skikkelige støt spark.. Bare at han flytter seg inni der. Har vel lite plass å ta sats på nå kanskje, eller burde jeg være bekymret?

Kjenner du liv er det bra, tror ikke det er grunn til bekymring. Fordel å slippe unna de hardeste sparkene da..

Kjenner han flytter seg frem og tilbake, og av og til i sidene. Men ikke sånn mellom ribbena som det var ei god stund. Mulig han bare har sunket ned og begynt å feste seg :) ja det er skikkelig vondt når de tar ordentlig sats inni der :-o

Syns min har blitt roligere.. Kjenner sjelden sånn skikkelige støt spark.. Bare at han flytter seg inni der. Har vel lite plass å ta sats på nå kanskje, eller burde jeg være bekymret?

Samme her. Ikke mye til spark, kun bevegelser og dytt her og der... :-)

Jeg har også en veldig aktiv baby. Har termin i morgen, virker ikke som han har det spesielt trangt. :rolleyes: Masse spark, "rulling" fra side til side og generell sprelling. Noen ganger kjennes det nesten ut som at han dirrer:p Hodet er festet, skjønner ikke hvordan han får det til!

Back
Topp