Heer er bilde av gava til Herman!

tigerbebis

Gift med forumet
Som nevnt tidligere så skal Herman få seg en knallstilig brannbil når han blir ett år neste uke.
Fant aldri bilde av den slik at jeg fikk vise den fram, men NÅ fant jeg plutselig! [:D]

Tadaaammmmm! Slik ser den ut!

[:D]

Nei dæggern så tøff!! [:D]

Den var skikkelig tøff[:D]

Hvor har du funnet den henne?

Knall Tøff [:D][:D]

ORIGINAL: Tanketrollet

Hvooooor har du kjøpt den?[:D]

ORIGINAL: mammaannmari

Kjøpte den hos Bella Blå, en lokal butikk her jeg bor [:)]
En av mine favorittbutikker, kunne lett kjøpt ALT som er der - hadde jeg bare hatt pengene [8D]

Aner ikke om den kan kjøpes andre steder i landet, men du finner den på nett her: baghera.fr

ORIGINAL: tigerbebis

En av mine favorittbutikker, kunne lett kjøpt ALT som er der - hadde jeg bare hatt pengene [8D]

Aner ikke om den kan kjøpes andre steder i landet, men du finner den på nett her: baghera.fr

Vet at Sprell har Baghera, da kan jeg sikkert få de til å bestille[:D] Vil ha en sånn[:D]
Hva må du ut med?

ORIGINAL: tigerbebis

Vet at Sprell har Baghera, da kan jeg sikkert få de til å bestille[:D] Vil ha en sånn[:D]
Hva må du ut med?

Så bra! [:)]

Den kosta overraskende lite, synes jeg. 799!

Gleder meg til og få montert den sammen, og gi den til Herman! Spent på reaksjonen - han eelsker biler! [:D]

ORIGINAL: Tanketrollet

D... kul!!!! [:D]

ORIGINAL: pindus

Knall tøff![:D]

Hehe, koselig og tøff gave da! Du får legge ut bilder av tøffingen din! Får han brannhatt også kanskje?? [:)]

ORIGINAL: Tirnanog

Hehe, koselig og tøff gave da! Du får legge ut bilder av tøffingen din! Får han brannhatt også kanskje?? [:)]

Han er ikke fan av hodeplagg, så brannhatten får vente noen år tenker jeg [8D]

Back
Topp