Heelg!

Junigull18

Elsker forumet
Junilykke2018
Okey, vi begynte egentlig helgen på onsdag kl 16.. haha.

Vi skal fortsette helgen nå. Nattåpent i dag og masse god mat i helgen. Tror jeg vil ha en dag med krabbe eller reke:hilarious:

Hva er planen deres da?

Mannen jobber i helga, så jeg blir alene med kidsa. Minstemann skal i selskap på lørdag. Vaske og rydde hus, men vi skal kose oss masse. Så jeg skal prøve å slappe av det jeg kan utenom det

Ingen planer og jeg elsker det!!! Hatt helg siden onsdag vi også! Ungene har vert mye ute, leker, har besøk og koser seg! I dag skal de få bake sjokoladekake som de hadde lyst til og vi skal kose oss i det fine været!
Skulle vel ideelt sett ryddet noen boder, men det får holde med klesvask!

Vi har barnefri helg fra de større barna våre, så mannen har konstant jobbet siden onsdag kl 09 :p og jeg bare ruger, sover og gjør veldig lite. I dag tenkte jeg å få gjort ferdig her hjemme og vasket litt, og ordne med neglene mine og sånt småtteri :) bare nyte roa litt. Mannen har en del jobb å gjøre, så han koser seg nok med det (og klesvask! For det gjør ikke jeg nemlig! :p ) Men det blir nok en date night middag og film på lørdagen <3

Her også starta helga på onsdag. :P Skal på noe hundearrangement både på lørdag og søndag, og da er egentlig dagene fylt opp. :)

Mannen jobber i helga, så jeg blir alene med kidsa. Minstemann skal i selskap på lørdag. Vaske og rydde hus, men vi skal kose oss masse. Så jeg skal prøve å slappe av det jeg kan utenom det
Det høres hektisk ut men er vel i de tider at kvelden er ekstra god? Hehe.

Ingen planer og jeg elsker det!!! Hatt helg siden onsdag vi også! Ungene har vert mye ute, leker, har besøk og koser seg! I dag skal de få bake sjokoladekake som de hadde lyst til og vi skal kose oss i det fine været!
Skulle vel ideelt sett ryddet noen boder, men det får holde med klesvask!
Ja samme her! Føler det har vært noe hver helg siden jul men nå er det endelig bare å go with the flow. Haha..

Ja men tøyet må bort før boden ryddes. Det erfarte jeg her igår. Haha
. Dukket opp mye klesvask fra boden
#stressrydding fra tidligere. Ops..

Vi har barnefri helg fra de større barna våre, så mannen har konstant jobbet siden onsdag kl 09 :p og jeg bare ruger, sover og gjør veldig lite. I dag tenkte jeg å få gjort ferdig her hjemme og vasket litt, og ordne med neglene mine og sånt småtteri :) bare nyte roa litt. Mannen har en del jobb å gjøre, så han koser seg nok med det (og klesvask! For det gjør ikke jeg nemlig! :p ) Men det blir nok en date night middag og film på lørdagen <3
Så utroolig deilig!! Negler ja. Ikke dumt å tenke på det etterhvert. Hehe.. Spørs om tærne kan fikses. Når ikke fram:hilarious:

Det høres hektisk ut men er vel i de tider at kvelden er ekstra god? Hehe.

Stemme det. Heldigvis er mine to gutter store. Så de er nokså selvstendige i det meste. Det er heller det at det meste er tungt nå, men ja kvelden er hellige. Så vi har lagt planer på at vi skal diske opp noe godt og se en film.

Har ingen planer så langt :)
Håper været blir ok så vi kan få dratt fra lekeplass til lekeplass i en park, eller flere :D

Jobber litt hjemmefra i dag. Så skal vi ut på shopping snart (kjøpe gressklipper :hilarious:).

Feire bursdag [emoji3] og ellers bare slappe av.. hatt fri siden onsdag jeg og, deilig..

Vi har visning på mandag, så her går helgen med på at mannen må fikse alt mulig rart i huset, og jeg underholde 2 - åringen :-D Gleder meg til å forhåpentligvis få denne prosessen overstått!

Her går helgen til å aktivisere tre små alene, og knipe igjen til mannen er tilbake fra firmatur... :p

I dag har vi våre ute, og nøte været :p
Lekeplasskos, en soft Shake is vær på amfi etter mathandel, kjøpt nye joggesko til to av barna som har vokst i fra dem, og avsluttet kvelden med lasagne. De to små har slukna, og mannen like så :o Han er tilgitt da siden han var veldig kosete, og omsorgsfull i natt, og i morges :D

I dag har vi våre ute, og nøte været :p
Lekeplasskos, en soft Shake is vær på amfi etter mathandel, kjøpt nye joggesko til to av barna som har vokst i fra dem, og avsluttet kvelden med lasagne. De to små har slukna, og mannen like så :eek: Han er tilgitt da siden han var veldig kosete, og omsorgsfull i natt, og i morges :D
Høres ut som en perfekt rugedag :) vi og brukte dagen på lekeplass og kjøpte oss noe ekstra på butikken, nydelig vær i vest som må utnyttes! Idag tok vi lekene ut i Hagen, tør ikke dra så langt fra huset da kroppen har så mange merkelige signaler for tiden...

Back
Topp