heeii

Dalin87

Forelsket i forumet
har vært borte hele helga og det har vært utrolig deilig [;)] ikke tenkt så mye på graviditet men bare kosa meg med bestevennina mi i hele helga [:D]

og fant ut hos legen på fredag at det var vist mulig at man kan ha eggløsning 5 dager etter mensen er borte [8D] så da vet jeg sånn ca når barnet ble unnfanget [8D] så jeg er 6+1 på vei i steden for 5+2 [:D]

åssen går det med dere da jenter? [;)] alt bra? har det skjedd noe spesielt mens jeg har vært borte? [:)]

Jeg har det bra! [8D]

Så flott at du har koset deg i helgen! Ingenting er bedre enn det!! [:D]

Hehe... joda! Jeg har det bra... sitter bare og lurer på hva jeg skal ta meg til for å få vekk denne ekle halsbrannen jeg har nå... Hmm... hørt noe om lovehearts drops? Har det noe for seg kanskje? [8D]
Ellers har det vel ikke skjedd så mye spennende... får titte litt gjennom tråder og se om du ser noe da vettu. [;)]
Hehe....

så bra at dere har det bra [:D] hehe bare å prøve det så finner du vel ut om de fungerer eller ikke [8D] ja driver på å lese innlegg hehe [8D]

Lovehearts funker jaa! [:)] 

Absolutt verd å prøve! Jeg har tygd noen slike siste døgnet, men så kom den ekstreme kvalmen, så da måtte jeg gi opp...  Melk skal hvis også hjelpe..

[:D]Har de veldig bra, hekta på BV, :P hehe...

ORIGINAL: hellelen

[:D]Har de veldig bra, hekta på BV, :P hehe...

Det er vi fleste [:D][8D]

Ja det tror jeg på. Men synes det er fint å kunne drømme seg bort å "plan legge" sammen med andre som er i sammesituasjon på en måte:)

ja det er ganske greit det [:)] og man får råd og hjelp med ting man lurer på oxo utrolig koselig [:)]

Back
Topp