Heei!

Umbmamma

Blir kjent med forumet
Er 23 år, samboer, student og venter en liten en 11 mai (hvis spiren klorer seg godt nok fast). Annenhver dag er graviditeten bare lykke, mens de andre dagene tar bekymringene overhånd.

Hvordan skal vi klare dette ettersom vi begge er studenter? Og termin faller jo rett rundt eksamensperiode så selv om overraskelsen er veldig velkommen, så kunne den samtidig ikke kommet på et verre tidspunkt.

Er det flere her som er studenter?

Gratulerer så masse, og ja, dere vil nok klare dere veldig bra:) de har jo tilrettelagt en del for studenter med barn så vidt jeg har skjønt.. Med billigere barnehager osv... :) jeg tror dere kommer til å få det helt fint:)

Hei, har akkurat samme problem som deg. Jeg har også eksamen da.. men du må bare snakke med skolen, for du kan enten få eksamen før eller ta den igjen etter på :)

I samme situasjon her! :)

Er 23 år, samboer, student og venter en liten en 11 mai (hvis spiren klorer seg godt nok fast). Annenhver dag er graviditeten bare lykke, mens de andre dagene tar bekymringene overhånd.

Hvordan skal vi klare dette ettersom vi begge er studenter? Og termin faller jo rett rundt eksamensperiode så selv om overraskelsen er veldig velkommen, så kunne den samtidig ikke kommet på et verre tidspunkt.

Er det flere her som er studenter?
Samme her, bortsett fra alder og eksamen :p det ordner seg for snille jenter, skolen tilrettelegger dette :) gratulerer og velkommen :)

Velkommen :D jeg er 22 og nettstudent:D dette passer meg perfekt :D

Prøvere siden februar 2012!
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*
*Under utredning*

Skravler med RosaCupCake<3

Ååh dette hjalp utrolig mye :) ja da får jeg bare ta kontakt med skolen etterhvert og høre om mulighetene :)
Godt å være del av en gruppe som er så støttende :)

Back
Topp